تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقام گیری به سبک کی روش
حواشی تیم ملی هر روز بیشتر می شود. تصمیم سخت گیرانه و عجیب کارلوس کی روش موجب شد تا عکاسان ورزشی امروز صبح نتوانند از تمرین تیم ملی عکس تهیه کنند. داستان از این قرار بود که امروز صبح تیم ملی در کمپ تیم های ملی تمرین کرد، تمرینی که قرار بود پشت درهای بسته انجام شود و قبلا هم اعلام شده بود این تمرین پشت درهای بسته خواهد بود. با این حال چندین عکاس برای تهیه عکس به محل تمرین تیم ملی رفتند.
انتقام گیری به سبک کی روش
حواشی تیم ملی هر روز بیشتر می شود.

  تصمیم سخت گیرانه و عجیب کارلوس کی روش موجب شد تا عکاسان ورزشی امروز صبح نتوانند از تمرین تیم ملی عکس تهیه کنند. داستان از این قرار بود که امروز صبح تیم ملی در کمپ تیم های ملی تمرین کرد، تمرینی که قرار بود پشت درهای بسته انجام شود و قبلا هم اعلام شده بود این تمرین پشت درهای بسته خواهد بود. با این حال چندین عکاس برای تهیه عکس به محل تمرین تیم ملی رفتند.

در گذشته هم هنگامی که تمرینات پشت درهای بسته بوده با رایزنی هایی که صورت می گرفت اجازه حضور عکاسان در دقایقی از تمرین صادر می شد و تنها خبرنگاران نمی توانستند در تمرین شرکت کنند. اما امروز هر چقدر عکاس ها تلاش کردند نتیجه ای نگرفتند. چند عکاس ورزشی ( که عکاس سایت برنامه نود هم در میان آن ها بود) به محل تمرین رفته بودند با افشین پیروانی، مدیر اجرایی تیم ملی تماس گرفتند تا اجازه چند دقیقه عکاسی را پیدا کنند اما با جواب منفی مسوولان تیم ملی روبرو شدند.

گفته می شود کارلوس کی روش از مطالب انتقادی چند روزنامه ورزشی صبح امروز شدیدا عصبانی است و به همین دلیل رضایت نداده عکاسان ورزشی حتی یک دقیقه هم سر تمرین حاضر شوند. در این میان چند عکاس با واسطه کردن پیروانی عنوان کردند کار آنها عکاسی است و مسوول مطالب رسانه هایشان نیستند اما این استدلال عکاسان هم نتیجه ای نداشته و کی روش نرم نشد. در نهایت این عکاسان پس از چند دقیقه معطلی با ناراحتی محل تمرین تیم ملی را ترک کردند.

منبع: وب سایت برنامه نود

:
:
:
آخرین اخبار