تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز:
حل معضل فاضلاب شهر اهواز نیازمند بودجه ویژه‌ است
حل معضل فاضلاب شهر اهواز نیازمند ورود نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و اختصاص بودجه‌ای ویژه است
عضو شورای شهر اهواز گفت: حل معضل فاضلاب شهر اهواز نیازمند ورود نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و اختصاص بودجه‌ای ویژه است.

زیبا صالح‌پور اظهار داشت: تاکی نسبت به معضل فاضلاب اهواز بی‌توجی می‌شود، فاضلاب از معضل‌های اساسی شهر اهواز است، مشکل فاضلاب در این شهر بی‌داد می‌کند.

وی بابیان اینکه نمایندگان مردم اهواز در مجلس تاکنون برای حل این معضل چه کرده‌اند؟ گفت: برای رفع این معضل لازم است از بالا به آن نگاه شود و باتوجه به اینکه نمایندگان  مجلس  به مسئولان کلان کشوری دسترسی بیشتری دارند به همین دلیل برای حل این معضل ورود نمایندگان مردم اهواز لازم است.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: مشکل فاضلاب اهواز به قدری جدی است که علاوه بر سرریز شدن در روزهای بارانی در تابستان نیز این مشکل مشاهده می‌شود، این وضعیت می‌تواند بهداشت مردم را به خطر اندازد.

وی با اشاره به اینکه اکثر مناطق کلانشهر اهواز با این مشکل مواجه هستند، افزود: سیستم فاضلاب شهر اهواز قدیمی است و با توجه به افزایش ساخت‌وسازها و تبدیل خانه‌های ویلایی به آپارتمانی باید سیستم فاضلاب این شهر تغییر کند.

صالح‌پور عنوان کرد: با اختصاص بودجه‌ای ویژه حل معضل فاضلاب کلانشهر اهواز از مرکز می‌توان نسبت به رفع مشکل فاضلاب این شهر اقدام کرد.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: فاضلاب اهواز ، اهواز
:
:
:
آخرین اخبار