تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۹۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز:
100 تاکسی پلاک اروند به ناوگان اهواز افزوده می‌شود
تا پایان سال جاری حدود 100دستگاه تاکسی پلاک اروند به ناوگان تاکسیرانی شهر اهواز اضافه می‌شود
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: تا پایان سال جاری حدود 100دستگاه تاکسی پلاک اروند به ناوگان تاکسیرانی شهر اهواز اضافه می‌شود.

سیدکوروش حسینی‌زاده اظهار داشت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی شهر اهواز باید خودرویی متناسب با این شرایط جوی به ناوگان تاکسیرانی این کلانشهر اضافه شود.

وی افزود: تاکنون مذاکرات خوبی با تعدادی از سرمایه‌گذاران انجام شده و به احتمال قوی با یکی از این سرمایه‌گذاران برای موضوع ورود تعداد 100دستگاه خودرو چلاک اروند به ناوگان تاکسیرانی شهر اهواز به توافق می‌رسیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: موضوع ورود خودروهای پلاک اروند به ناوگان تاکسیرانی شهر اهواز از سوی سازمان تاکسیرانی،شهرداری و فرمانداری اهواز جهت بهبود وضعیت و خدمت‌رسانی به شهروندان اهوازی با جدیت دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: به دنبال ایجاد تسهیلات مناسب برای خرید خودروهای پلاک اروند با سود کم‌بهره 4درصد هستیم که اگر این امر از سوی بانک تعیین شده تا پایان سال محقق شود تعداد 100خودرو پلاک اروند به ناوگان تاکسیرانی شهر اهواز اضافه می‌شود.

حسینی‌زاده اظهار داشت: به صورت پایلوت تعداد 100دستگاه خودرو پلاک اروند در فرودگاه اهواز تا پایان سال جاری مستقر می‌شود و تعدادی خودرو نیز به سطح کلانشهر اهواز اضافه می‌شود.

وی افزود: دنبال خودروی با کیفیت و مناسب با شرایط آب‌وهوایی شهر اهواز هستیم و بر اساس بررسی‌های انجام شده خودروهای تویوتای پلاک اروند گزینه‌ای مناسب است.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
مهران
|
Germany
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
3
1
قراره جلوی تردد خودروهای پلاک اروند در اهواز و خوزستان گرفته شود شما حرف از تاکسی پلاک اروند برای اهواز می زنید. در ضمن قیمت این خودروها بسیار بالاست و به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد که در اهواز تاکسی شوند زیرا مردم تا وقتی تاکسی پراید است کرایه بیشتر نمی دهند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
1
2
آقا مهران 2 سال از قضیه خودرو های اروند گذشته و تمام شده است. در ضمن بده که هم راننده و هم مسافر سوار تاکسی ایمن ، راحت و با کیفیت بشه ؟
مهران
|
Germany
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
1
نه آقا جان دیوار مرزی که کشیده شود و گمرک منطقه آزاد مستقر شود این خودروها دیگر اجازه خروج ندارند.
:
:
:
آخرین اخبار