تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آخر هفته جوی آرام بر آسمان استان حاکم است
خوزنیوز: معاون هواشناسی خوزستان گفت: پیش بینی وزش بادهای قابل ملاحظه در برخی ساعات برای مناطق جنوبی و ساحلی استان و تا اواسط امروز مناطق شمال و شمال شرقی استان بارندگی های پراکنده ای خواهیم داشت.
 
علیرضا غلامپور معاونت سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: با توجه به عبور امواج ناپایدار از روی استان تا اواسط روزجاری همچنان انتظار رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق بویژه در مناطق شمالی و شمال شرقی استان وجود دارد.

وی عنوان کرد: به دلیل رطوبت موجود و افت 2 تا 3 درجه دما شاهد مه صبح گاهی و شام گاهی در استان خواهیم بود، همچنین وزش بادهای قابل ملاحظه در برخی ساعات برای مناطق جنوبی و ساحلی استان پیش بینی می شود.

غلامپور به خوزنیوز گفت: در 24 ساعت گذشته بستان با 26 درجه و دهدز با 7 درجه به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان بوده است.

وی در ادامه افزود: حداکثر دمای امروز اهواز 24 درجه و حداقل صبح فردا به 15 درجه خواهد رسید.

معاون هواشناسی در پایان بارندگی های 24 ساعت گذشته استان را این چنین بیان کرد: اروندکنار 59 ، آبادان 5.2 ، امیدیه 4، بستان 4.8، بهبهان 8، اندیمشک 7.5، شادگان 2.7، دزفول 6، شوشتر 4.4، ماهشهر 4.4، مسجدسلیمان 5، هندیجان3.5 ، لالی 24.8، آقاجاری2.6، شوش 3.4 و گتوند 4.5 میلیمتر بوده است.
:
:
:
آخرین اخبار