تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردا زنگ نمادین استانی "کتاب" نواخته می‌شود؛
برگزاری نمایشگاه کتاب در 1000 مدرسه خوزستان
در سال گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه‌های کتاب مدارس شد به‌طوری که در اواسط هفته کتاب‌های پیش‌بینی شده تمام شد و مجددا برای این مدارس کتاب ارسال شد
رییس اداره فرهنگ و هنر اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با تشریح برنامه‌های مدارس در هفته کتاب، گفت: زنگ نمادین استانی کتاب و کتابخوانی فردا 24 آبان‌ماه، در مدرسه شهدای کوت‌عبدالله شهرستان کارون نواخته می‌شود.

مرتضی ادگی در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش استان در هفته کتاب، اظهارکرد: یکی از برنامه‌های هفته کتاب، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مدارس است؛ اکنون توزیع کتاب‌ها بین ادارات مناطق در حال انجام و سهمیه هر کدام مشخص شده است.

وی افزود: در سال گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه‌های کتاب مدارس شد به‌طوری که در اواسط هفته کتاب‌های پیش‌بینی شده تمام شد و مجددا برای این مدارس کتاب ارسال شد.

رییس اداره فرهنگ و هنر اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که در سال گذشته نمایشگاه‌های کتاب در هزار مدرسه استان برپا شد، گفت: امسال نیز تلاش می‌شود نمایشگاه‌های کتاب در این تعداد مدرسه برگزار شود؛ برگزاری این نمایشگاه‌ها با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی میان دانش‌آموزان است.

ادگی تصریح کرد: دستورالعمل برنامه‌های آموزش و پرورش استان در هفته کتاب تدوین و به ادارات مناطق ابلاغ شده است که برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و ترویج کتاب و کتابخوانی در مدارس از اهم این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته کتاب از فردا با برگزاری نمادین مراسم استانی نواختن زنگ کتاب در مدرسه شهدای کوت عبدالله شهرستان کارون و با حضور مسئولان استانی، آغاز خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار