تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۵۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرشتگان و بدرتوس منحل و در قالب آرمان فعالیت می‌کنند
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه فرشتگان، بدرتوس و سایر موسسات مالی فاقد مجوز منحل و در قالب موسسه آرمان فعالیت خود را آغاز می‌کنند، گفت: احتمال تغییر نام موسسه مالی و اعتباری آرمان وجود دارد.

علی رسولیان امروز با اشاره به وضعیت نابسامان و تجمع‌های روزهای اخیر موسسات مالی بدر توس و فرشتگان اظهار کرد: آنچه مشخص بوده مهم‌ترین مشکل این موسسات از جمله بدر توس مشکل نقدینگی است.

وی افزود: در حال حاضر اساسنامه موسسه آرمان در شورای پول و اعتبار تصویب شد و بر مبنای آن قرار است موسساتی نظیر بدرتوس و فرشتگان منحل شود و همه آنها در قالب موسسه آرمان فعالیت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: تمامی موسسات نظیر بدرتوس، فرشتگان و الزهرا قرار است در قالب موسسه آرمان که ممکن است نام آن تغییر کند دارای مجوز شده و پس از اخذ مجوز فعالیت خود را آغاز کنند.

رسولیان از جلسات اخیر خود با هیئت مدیره موسسه آرمان خبر داد و عنوان کرد: در جلسه‌ای که داشتیم بر این موضوع تاکید کردیم کمبود نقدینگی را باید مدیریت کنند و حسابرسی‌ها را انجام داده و جواب مردم را بدهند.

وی تصریح کرد: مسئولیت رسیدگی به وضعیت این موسسات با بانک مرکزی بوده و کنترل این فضای نابسامان به عهده ما نیست اما باز هم ما به منظور رسیدگی به وضعیت مردم با این موسسات و هیئت مدیره آرمان جلسات مفیدی را گذاشته‌ایم.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: باید هر موسسه مالی و اعتباری با اخذ مجوز و زیر نظر بانک مرکزی فعالیت کرده تا چنین مشکلاتی رخ ندهد و بانک مرکزی نیز باید به چنین وضعیت نابسامان مردم رسیدگی کند.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سید ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
1
0
هر چه زودتر تمامی تعاونی ها یکپارچه و یکی شوند در آن صورت مردم به موسسه آرمان ایرانیان بیشتر اعتماد کرده و سپرده گذاری خواهند کرد.
بنده می خواهم سپرده گذاری کنم ولی چون سیستم همشون یکپارچه نیست صبر کرده و منتظر مانده ام.و گرنه از خدمات و مشتری مداری موسسه آرمان راضی ام.
برای موسسه آرمان ایرانیان آرزوی موفقیت دارم.
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
1
0
بانک مرکزی رسما نامه ثبت موسسه اعتباری آرمان ایرانیان در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران را صادر کرد.
این نامه که به امضای ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی رسیده است،به مسوولان موسسه اعتباری آرمان ایرانیان اجازه می دهد که بصورت رسمی موسسه را در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت کنند.

این موضوع مهم و حیاتی گام نهایی برای اخذ مجوز رسمی به شمار می رود.

گفتنی است، 10 آبان نیز اساسنامه این موسسه به تصویب شورای پول و اعتبار رسیده بود.

ثبت یک موسسه در اداره ثبت شرکت ها به معنی تاسیس آن است.پس از ثبت موسسه اعتباری آرمان ایرانیان، تنها صدور مجوز رسمی از سوی بانک مرکزی با امضای رئیس کل بانک مرکزی باقی می ماند.

پیش بینی می شود این مهم نیز با درایت و تدبیر بانک مرکزی و نیز همراهی مسوولان ارشد آن،بزودی محقق شود و موسسه اعتباری آرمان ایرانیان به جرگه موسسات رسمی و مجوزدار بپیوندد.

موسسه اعتباری آرمان ایرانیان پس از موسسات توسعه،کوثر،عسکریه و نور، پنجمین موسسه ای خواهد بود که وارد باشگاه مجوزدارها می شود.
به موسسه اعتباری آرمان ایرانیان تبریک میگوییم
انشاا.. هرچه زودتر تمام تعاونی های زیر مجوعه یکی شوند و با نام آرمان ایرانیان فعالیت کنند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
1
سلام بابا تو رو خدا زودتر فکری بردارین داره کم کم جون به سر میشیم الان تمام دارایی زندگیم صدمیلیون بود که یکسال مارو به خاک سیاه نشوندید وبعضی مواقع برای یک تومن موندیم باور کنید جونمون به لبمون رسیده طاقت نداریم دیگه خواهش فکری بردارید از این آشوب بازا ر
:
:
:
آخرین اخبار