تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون هواشناسی خوزستان عنوان کرد:
پایان هفته ایی بارانی در انتظار خوزستان
در 24 ساعت گذشته اهواز و بستان با 26 درجه و ایذه با 7 در جه به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان بوده است
خوزنیوز: معاون هواشناسی خوزستان گفت: از اواسط وقت فردا سه شنبه تا پایان هفته جاری به تناوب انتظار رگبار، باران، رعد و برق و تگرگ به ویژه در مناطق مرتفع شمال و شرق استان را خواهیم داشت.

علیرضا غلامپور معاون هواشناسی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار کرد: با بررسی نقشه های هواشناسی امروز در سطوح فوقانی جو با نفوذ امواج ناپایدار به استان، به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

وی ادامه داد: با تقویت این امواج از اواسط وقت فردا سه شنبه تا پایان هفته جاری به تناوب انتظار رگبار، باران، رعد و برق و تگرگ به ویژه در مناطق مرتفع شمال و شرق استان را خواهیم داشت.

معاون هواشناسی افزود: همچنین با توجه به تغییرات فشار دما شاهد بادهای قابل ملاحظه در روزهای سه شنبه و چهار شنبه خواهیم بود.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته اهواز و بستان با 26 درجه و ایذه با 7 در جه به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان بوده است.

غلامپور گفت: پیش بینی می شود حداکثر دمای هوای امروز اهواز به 27 درجه و صبح فردا حداقل به 14 درجه سانتیگراد برسد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمدعون نصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
1
2
سلام ودرودبه شماهمشهریان گرامی وزحمت کش استان خوزستان؛ازپیش بینی شمانهایت تشکررادارم ولی امیدوارم همیشه دقیق اخبارهواشناسی راابلاغ کنیدچون امیدمن ومردم مهربان ومهمان نوازمابه هواشناسی اهمیت فراوانی میدهندچون بیشترآنهابه کارکشاورزی مشغول هستندمتشکرم.
:
:
:
آخرین اخبار