تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۷۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اداره فرهنگ و هنر آموزش و پرورش خوزستان تأکیدکرد:
لزوم استفاده از اتوبوس‌های با کیفیت در اردوهای دانش‌آموزی
اردوهای دانش‌آموزی با اهداف از پیش تعیین‌شده برگزار می‌شود. در این اردوها تلاش می‌شود برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان اجرا شود تا این اردوها موثرتر واقع شوند
رییس اداره فرهنگ و هنر اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری اردوهای زیارتی برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت خبر داد و گفت: در اردوهای دانش‌آموزی بر سلامت وسایل نقلیه تأکید می‌شود.

مرتضی ادگی در خصوص برگزاری اردوهای دانش‌آموزی اظهارکرد: اردوهای دانش‌آموزی با اهداف از پیش تعیین‌شده برگزار می‌شود. در این اردوها تلاش می‌شود برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان اجرا شود تا این اردوها موثرتر واقع شوند.

وی افزود: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی معمولا توسط مدارس و ادارات مناطق انجام می‌شود؛ اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان طبق بخشنامه سهمیه اردوهای ملی و استانی هر اداره را تعیین و بیشتر به‌عنوان راهنما نظارت دارد.

رییس اداره فرهنگ و هنر اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که اغلب اردوهای دانش‌آموزی در فصل تابستان برگزار می‌شود، گفت: در هفته‌های گذشته اردوی ویژه‌ای برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت که تاکنون به زیارت مشهد مشرف نشده‌اند، برگزار شد و دانش‌آموزانی از تمام شهرهای استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

ادگی در خصوص نظارت بر ایمنی وسایل نقلیه مورد استفاده در اردوهای دانش‌آموزی عنوان‌کرد: در اردوهای دانش‌آموزی بر سلامت وسایل نقلیه تأکید می‌شود و تلاش بر این است که در اردوها حتما از اتوبوس‌های با کیفیت استفاده شود.

وی با اشاره به وضعیت اردوگاه‌های دانش‌آموزی بیان کرد: اردوگاه‌های مورد استفاده متعلق به آموزش‌وپرورش هستند که با همکاری معاونت فرهنگی و سازمان دانش‌آموزی در اختیار دانش‌آموزان قرار داده می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار