تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۸۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه دزفول:
گلخانه هیدروپونیک در دزفول احداث می‌شود
با هدف رشد و توسعه تولید انواع گل و استفاده بهینه از ظرفیت ممتاز شهرستان در بخش تولیدات کشاورزی گلخانه هیدروپونیک در دزفول احداث می‌شود
فرماندار ویژه دزفول گفت: با هدف رشد و توسعه تولید انواع گل و استفاده بهینه از ظرفیت ممتاز شهرستان در بخش تولیدات کشاورزی گلخانه هیدروپونیک در دزفول احداث می‌شود.

حبیب الله آصفی اظهار داشت: دزفول در بخش تولیدات کشاورزی دارای ظرفیت و استعدادی خاص و منحصر به فرد است.

وی افزود: تولید و پرورش انواع گل سهم گسترده‌ای از تولیدات کشاورزی این شهرستان در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول را به خود اختصاص داده است.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: سالانه میلیون‌ها شاخه گل در دزفول تولید می‌شود که بخش عمده آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس، قفقاز، آسیای میانه، امارات و عمان صادر می‌شود.

وی گفت: در صورت توجه مناسب به بخش کشاورزی شهرستان و جذب سرمایه و تخصیص اعتبارات مورد نیاز علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی، زمینه افزایش تولیدات این محصولات و توسعه پایدار شهرستان را در بخش‌های مختلف فراهم کرد.

آصفی بیان کرد: با هدف رشد و توسعه تولید انواع گل و استفاده بهینه از ظرفیت ممتاز شهرستان در بخش تولیدات کشاورزی گلخانه هیدروپونیک در دزفول احداث می‌شود.

وی افزود: 250 هکتار زمین جهت احداث گلخانه هیدروپونیک در دزفول پیش بینی شده که از زیرساخت لازم از جمله آب، برق و آبیاری برخوردار بوده و ظرفیت تولید و صادرات به دیگر کشور‌ها را نیز دارد ضمن اینکه در صورت جذب سرمایه گذار برای احداث گلخانه زمین به صورت رایگان واگذار خواهد گرفت.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: حجم انبوهی از محصولات کشاورزی دزفول بصورت خام به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌شود که با ظرفیت بالای کشاورزی برای سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی کشاورزی این شهرستان آماده جذب سرمایه گذار در این بخش می‌باشد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار