تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان در انتقاد از نحوه صدور ویزای اربعین، خواستار شد
زائران اربعین از شهرهای خود نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند
از زائرانی که قصد حضور در آیین‌ اربعین را دارند تقاضا می‌کنیم برای اخذ روادید حتما از شهر محل اقامت خود اقدام کنند تا با مشکل کمتری مواجه شوند
امام جمعه آبادان گفت: از زائرانی که قصد حضور در آیین‌ اربعین را دارند تقاضا می‌کنیم برای اخذ روادید حتما از شهر محل اقامت خود اقدام کنند تا با مشکل کمتری مواجه شوند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، با انتقاد از سرگردانی و معطلی برخی متقاضیان صدور روادید در مرکز صدور روادید نمایشگاه بین‌المللی سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: در چند روز اخیر شاهد حضور بیش از 40 هزار زائر ایرانی در آبادان و خرمشهر برای سفر به عتبات عالیات بودیم، ولی از سوی طرف عراقی تنها چهار هزار فقره روادید صادر شده است.

وی ادامه داد: از زائرانی که قصد حضور در آیین‌ اربعین را دارند تقاضا می‌کنیم برای اخذ روادید حتما از شهر محل اقامت خود اقدام کنند تا با مشکل کمتری مواجه شوند.

امام جمعه آبادان با محکوم کردن اقدام تروریستی در فرانسه دشمنان، تصریح کرد: گروهک پلید تروریستی را صرفا برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی تشکیل داده‌اند و حادثه فرانسه نیز دسیسه‌ای برای اسلام هراسی بود.

ابراهیمی‌پور تاکید کرد: گروه تروریستی داعش دست‌پرورده غربی‌هاست و هم‌اکنون، بلای جان آن‌ها شده است.

وی عنوان کرد: تازمانی که کشورهای غربی سیاست و رویکرد خود را در قبال گروه‌های تروریستی در سوریه، عراق و یمن تغییر ندهند، از کابوس و وحشت تروریسم در امان نخواهند بود.

خطیب جمعه آبادان همچنین با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج ابراز کرد: بسیج‌‌‌ همان نیروی مردمی طرفدار اسلام و ولایت است که در همه زمان‌ها یاری گر اسلام بوده و مقابل دشمان دین اسلام قد علم کرده است و امروز نیز، این نیروی مردمی نمی‌گذارد ارزش‌ها زیر پا گذاشته شده یا به فراموشی سپرده شود.

ابراهیمی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که مردم، بسیجی بوده و در صحنه دفاع از نظام ایستاده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار