تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد نتیجه و اخلاق را با هم باخت/باران صندلی‌های شکسته در ورزشگاه/ فیلم
اتفاقات روز گذشته ورزشگاه غدیر صحنه‌های نه چندان جالبی را برای فوتبال‌دوستان رقم زد.
فولاد نتیجه و اخلاق را با هم باخت/باران صندلی‌های شکسته در ورزشگاه/ فیلم

فولاد خوزستان در ادامه روند ناکامی خود روز گذشته در ورزشگاه غدیر هم به شکست دو بر صفر مقابل استقلال داد. درست است که فولادی‌ها روز گذشته نتیجه را به صدرنشین لیگ برتر واگذار کردند اما واکنش برخی از بازیکنان و البته طرفداران فولاد خوزستان در نوع خود بی‌نظیر بود زیرا در هیچ کجای دنیا بعد از یک شکست یا دریافت یک گل صندلی‌های ورزشگاه به این شکل نمی‌شکند.

بعد از گل دوم استقلال و در حالی که آبی‌پوشان توسط پروپیچ مشغول شادی کردن بودند دراگان اسکوچیچ به شدت به ناظر داوری و داور چهارم اعتراض کرد و شاید اگر نیمکت‌نشینان فولاد او را نمی‌گرفتند این مربی به میانه میدان می‌رفت. از سوی دیگر همین واکنش کافی بود تا طرفداران فولاد در مقابل جایگاه ویژه عصبانی شده و تک تک صندلی‌های ورزشگاه را شکسته و یا با آتش زدن آنها به نوعی اعتراض خود را به این نتیجه نشان دادند.

 تصاویری از میان تماشاگران نشان می‌دهد طرفداران واقعی فولاد باید در طرز تفکر خود بعد از نتایج این تیم تغییراتی ایجاد کند. اینکه یک گل خورده باعث شود این همه صندلی در ورزشگاه شکسته شود اصلا جای دفاع ندارد و قطعا کمیته انضباطی باید به چنین مسائلی ورود کند. چیزی که بعد از گل دوم استقلال نمایان می‌شد اینکه باران صندلی‌های شکسته در ورزشگاه می‌بارید و هیچ کس جلودار طرفداران معترض فولاد خوزستان نبود.

 البته این پایان ماجرا نبود زیرا حتی اهالی رسانه بعد از پایان بازی امنیت جانی نداشتند و هجوم طرفداران خشمگین فولاد خوزستان به سالن کنفرانس و میکسدزون ورزشگاه نزدیک بود اتفاقی تلخ را در خوزستان رقم بزند. شیشه‌های تمامی رختکن‌ها، سالن کنفرانس و حتی اتوبوس تیم استقلال شکسته شد تا فولاد و هوادارانش علاوه بر باختن نتیجه اخلاق را هم در این مسابقه ببازند. در زیر تصاویر عجیب و غریبی از واکنش طرفداران فولاد خوزستان بعد از گل دوم استقلال را منتشر کردیم و قضاوت را به طرفداران واقعی فوتبال می‌سپاریم.


مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
با عرض سلام
ما خوزستانی ها مخصوصا اهواز عاشقه فولاد هستیم ومیمانیم ما بخواطر دگل دوم استقلال این کار را نکردیم شما اگر به مقابل جایگاه توجه خوب می کردید بعد از گل دوم بعد از سه یا چهار ثانيه دوباره تیمه خود را تشویق کردیم من خودم در ورزشگاه بودم واعتراض ما به کل نتیجه های این فصل فولاد بود من تا حالا ندیدم تیمی با دو فصل در اخر جدول بمونه چرا بازیکن. نمیخرن
مشکله ما اقای اسکوچیچ هم نیست او کار خود را درست انجام میدهد
عباس جلالی
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
0
باسلام خدمت شماعزیزان٬٬ لطفا امثال کعبی که ازهمین تیم به نونی رسیدن وبخاطرپول این تیم ترک میکنندبایدگفت شماسکوت٬٬ جناب آژدری زاده باعث تمام بدبختی فولاد فقط آژدری زاده تیم به فلاکت کشیدتیم فولادتیم بزرگ ایران است وبازیکنان بزرگ میخواهد نه بازیکن خوبی میخواهدنه امثال سلیمی واون گلردومیش و بجزشریفات همه درحدفولادنیستن جناب آژدری زاده توبا نگرفتن بازیکنان بزرگ وکارآمد متهم اول هستی وبایدتاوان بازی با احساسات ما مردم خوزستان روبدی شدیدا تورونمیبخشیم.
:
:
:
آخرین اخبار