تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلانتر مرزی عراق در شلمچه:
زائران ایرانی به هیچ وجه سوار خودروهای شخصی نشوند
کلانتر مرزی عراق در شلمچه از زائران ایرانی که قصد حضور در آیین های اربعین را دارند خواست، به هیچ وجه برای تردد از مرز شلمچه به بصره سوار خودروهای مسافربر شخصی نشوند
کلانتر مرزی عراق در شلمچه از زائران ایرانی که قصد حضور در آیین های اربعین را دارند خواست، به هیچ وجه برای تردد از مرز شلمچه به بصره سوار خودروهای مسافربر شخصی نشوند.

سرتیپ العبودی یکشنبه در دیدار محمد نظارت مدیر پایانه مرزی شلمچه با وی مرز شلمچه گفت: امکانات لازم برای انتقال زائران از مرز بین المللی شلمچه به بصره و دیگر شهرهای عراق فراهم است و با پیش بینی خودروهای مسافربری جمعی، این نیاز پاسخ داده می شود.

وی با توصیه به زائران کربلا مبنی بر خودداری از سوار شدن بر خودروهای مسافربر شخصی گفت: البته تمهیدات لازم برای حمل و نقل مطمئن زائران اندیشیده شده است و برای تامین امنیت بیشتر زائران، به آنان توصیه می شود از خودروهای حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

العبودی تاکید کرد:احتمال دارد برخی مسافربرهای شخصی، بخواهند از زائران ایرانی سوء استفاده کرده یا مشکلی برای آنان به وجود بیاورند.

العبودی با درخواست از مسئولان ایرانی برای ارائه نکات ایمنی و امنیتی به زائران از طریق رسانه های جمعی، گفت:هماهنگی های لازم در مرز شلمچه به بصره انجام شده است و نیازی نیست که زائران بر خودروهای مسافربر شخصی سوار شوند.

کلانتر مرزی عراق در شلمچه تصریح کرد:بیم آن می رود، برخی سوء استفاده کنندگان بخواهند از فرصت حضور زائران ایرانی در مسیر شلمچه به بصره در راستای اهداف سوء، بهره برداری کنند.

در ایام اربعین سال گذشته 580 هزار زائر از مرز شلمچه برای حضور در آیین های اربعین حسینی تردد کردند و پیش بینی می شود این تعداد در سال جاری به بیش از یک میلیون تن افزایش یابد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار