تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۰۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نخستین جلسه مجمع خیرین دانشگاه مطرح شد:
تأسیس آزمایشگاه‌های فوق تخصصی در دانشگاه آزاد
در نخستین جلسه مجمع خیرین دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با محوریت همسوئی و هم‌اندیشی با خیرین برای توسعه علمی استان، تأسیس آزمایشگاه‌های فوق تخصصی در دانشگاه و ایجاد هسته مرکزی خیران برای رفع مشکلات دانشجویان مستضعف مطرح و قرار شد این طرح‌ها در جلسه آتی تصویب شود.

دکتر شهرام لک رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان در نخستین جلسه مجمع خیران این دانشگاه با بیان این‌که عملی‌شدن کمیته‌های خیرخواهانه و استفاده از این پتانسیل برای حل مشکلات می‌تواند به کیفی‌سازی دانشگاه کمک کند، این رویکرد را بسیار مثبت دانست و از تشکیل جلسات بیشتر با حضور خیران و ارایه پیشنهادات آنان استقبال کرد.

وی با اشاره به لزوم ورود خیران در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای توسعه خدمات آموزشی و پژوهشی به جامعه، به فرارسیدن زمان پرداخت شهریه دانشجویان اشاره کرد و خواستار حل مشکل شهریه دانشجویان کم‌بضاعت در اسرع وقت شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با استقبال از پیشنهاد حاضران از تشکیل جلسه‌ای در هفته دوم آذر در یکی از شهرهای دزفول یا بهبهان خبر داد.

همچنین در این نشست دکتر سروش زرین‌آبادی رییس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بر تأمین نیازهای دانشگاه به ویژه در رشته‌های پرستاری و مامایی و ساخت بیمارستان با کمک خیران تأکید کرد.

وی با طرح پیشنهاد تأسیس آزمایشگاه‌های فوق تخصصی در دانشگاه، از تصویب این موضوع در جلسه بعدی هیأت امنای استان خبر داد.

همچنین زیبا صالح‌پور عضو شورای شهر اهواز، در این جلسه با تأیید پیشنهادات برای رفع مشکلات دانشجویان مستضعف ایجاد هسته مرکزی خیران را پیشنهاد کرد و قرار شد این طرح در جلسه بعدی هیأت امنای استان تصویب شود.

همچنین در این نشست دکتر محمدرضا یوسفی رییس شورای دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، دانشگاه را یکی از بزرگترین ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و بر جلب کمک‌های خیران برای توسعه خدمات آموزشی و پژوهشی به جامعه تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به نیت پاک خیرین درباره خدمت‌رسانی می‌توان با استفاده از ظرفیت آن‌ها گام‌های بزرگی را در راستای توسعه علمی کشور برداشت.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: دانشگاه آزاد
:
:
:
آخرین اخبار