تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان مطرح کرد:
رشد 33 درصدی پروازهای فرودگاه آبادان در 7 ماه اخیر
پروازهای فرودگاه آبادان در 7 ماهه اول امسال نسبت به این زمان در سال گذشته رشد 33 درصدی در تعداد پروازها و 36 درصدی در تعداد مسافر را تجربه کرده است
مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان گفت: پروازهای فرودگاه آبادان در 7 ماهه اول امسال نسبت به این زمان در سال گذشته رشد 33 درصدی در تعداد پروازها و 36 درصدی در تعداد مسافر را تجربه کرده است.

غلامرضا دهقانی‌زاده در آئین تودیع و معارفه مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان که در سالن جلسات هتل کاروانسرای آبادان برگزار شد، اظهار داشت: صنعت حمل‌ و نقل همواره پایه و اساس رشد و نمو در هر منطقه و کشور است.

مدیر جدید فرودگاه آبادان با بیان اینکه حمل نقل ریلی، دریایی، جاده‌ای و هوایی 4 نوع حمل نقل را شامل می‌شود، عنوان کرد: حمل‌ و نقل هوایی جایگاه ویژه‌ای در این صنعت دارد.

وی سرعت بیشتر در جابه‌جایی و رفاه با سطح بالاتر را دویژگی مهم حمل‌ و نقل هوایی دانست و گفت: به همین دلیل یکی از گران‌ترین راه‌های حمل‌ و نقل نیز قلمداد می‌شود.

دهقانی‌زاده اعلام کرد: فرودگاه آبادان جایگاه خوبی در کشور به سبب شاخص‌های رشد و توسعه کسب کرده است اما هم‌چنان نیازمند توجه و یاری مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاه‌های کشور به لحاظ تخصیص منابع است.

مدیر جدید فرودگاه آبادان اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت بیشتر فرودگاه و پیشروی در مسیر توسعه احتیاج به کمک و مساعدت مسئولان شهری، استانی و کشوری داریم تا بتوانیم به جایگاه مورد نظر برسیم.

وی بیان کرد: فرودگاه آبادان در حال حاضر دارای تجهیزات مدرن در سطح بین‌المللی است که این جایگاه را مدیون تلاش مسئولان پیشین این فرودگاه است.

دهقانی‌زاده عنوان کرد: پروازهای فرودگاه آبادان در 7 ماهه اول امسال نسبت به این زمان در سال گذشته رشد 33 درصدی در پرواز در تعداد مسافر را تجربه کرده است که بابت این پیشرفت نیز از همکاران خود تشکر می‌کنیم.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: فرودگاه آبادان
:
:
:
آخرین اخبار