تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با احداث تقاطع غیر همسطح جوادالائمه:
تردد شهروندان از شرق به غرب اهواز آسان می‌شود
تقاطع غیر همسطح جواد الائمه بخشی از رینگ دوم مسیر شرق به غرب اهواز بوده که جاده ماهشهر در شرقی ترین نقطه شهر را به سه راه خرمشهر متصل می کند
سید خلف موسوی شهردار اهواز به همراه علاسوند رییس شورای اسلامی شهر، ممبینی و رضوی دیگر اعضای شورای شهر اهواز از پروژه تقاطع غیر همسطح جواد الائمه و پروژه آماده سازی استراحتگاه زائران حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) بازدید کرد.

در این بازدید سید خلف موسوی گفت: تقاطع غیر همسطح جواد الائمه بخشی از رینگ دوم مسیر شرق به غرب اهواز بوده که جاده ماهشهر در شرقی ترین نقطه شهر را به سه راه خرمشهر متصل می کند.

وی افزود: با انجام این رینگ، عبور و مرور شهروندان از شرق به غرب آسان شده و این امر کاهش زمان سفر، کاهش هزینه سوخت و افزایش رضایت شهروندان را به دنبال دارد.

شهردار اهواز با اشاره به مشخصات فیزیکی این پروژه گفت: این تقاطع غیرهمسطح شامل پل اصلی و دو رمپ مجموعاً به طول 700 متر است که ترافیک بلوار جمهوری اسلامی را به صورت روگذر به بلوار شهید هاشمی در راستای دو بلوار به روی میدان جواد الائمه منتقل می کند و با استفاده از یک رمپ، ترافیک بلوار جمهوری اسلامی نیز به بلوار منطقه فاز یک پاداد منتقل می شود.

سید خلف موسوی طول پل اصلی را 270 متر و عرض آن را 6/22 متر عنوان کرد و اظهار داشت: عرشه این پل از نوع بتنی مجوف بوده که پل اصلی شامل 9 دهانه به طول 30 متر و دو رمپ شامل 8 دهانه 30تا 33 متری است.

وی درخصوص پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور گفت: در این پروژه بالغ بر 26 هزار متر آرماتور بندی، 20 هزار متر مکعب بتن ریزی، 15 هزار متر مربع خاکبرداری و به طول 5 هزار متر شمع کوبی انجام شد.

همچنین پیمانکار این پروژه در حضور شهردار و علاسوند رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تلاش می کنم فاز اول پروژه تا پایان بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

همچنین در ادامه این بازدید شهردار اهواز به اتفاق هیئت همراه از محل اسکان و استراحتگاه زائران حضرت اباعبدا... الحسین(ع) در منطقه عین دو بازدید کرد.

سید خلف موسوی در این خصوص گفت: این استراحتگاه در زمینی به مساحت یک هکتار احداث و عملیات زیرسازی، جدولگذاری، کوپال ریزی و سرویس بهداشتی آن انجام شده و آسفالت آن نیز شروع و تا فردا به اتمام میرسد.

همچنین رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در بازدید از این استراحتگاه، از خوزستان به عنوان دروازه تشیع یاد کرد و گفت: همانگونه که در طول هشت سال دفاع مقدس پشتیبان رزمندگان بودیم در حال حاضر نیز افتخار میزبانی از زائران حضرت اباعبدا... الحسین (ع) را بر عهده داریم.

رامی علاسوند اظهار امیدواری کرد بتوانیم خدمات شایسته و درخوری را به زائران امام حسین (ع) ارائه کنیم.

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
5
12
فک کنم این شهردار بیشتر از شهرداریهای قبلی کار کرده ان شالله خدا تن سالم بهش بده با این همه باز هم در حق اهواز جفاشده
:
:
:
آخرین اخبار