تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۱۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناجا:
زائران اربعین ویزای خود را از مراکز تعیین شده غیر مرز تهیه کنند
به منظور ایجاد نظم و انضباط بیشتر در تردد زائران، ویزای خود را از مناطق تعیین شده غیر مرزی تهیه، و به شهرهای مرزی برای گرفتن ویزا مراجعه نکنند
فرمانده نیروی انتظامی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: به منظور ایجاد نظم و انضباط بیشتر در تردد زائران، ویزای خود را از مناطق تعیین شده غیر مرزی تهیه، و به شهرهای مرزی برای گرفتن ویزا مراجعه نکنند.

سردار حسین اشتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: زائران اربعین حسینی، گرفتن ویزا و گذرنامه را در روزهای آخر منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند تا ازدحام در مرزهای خروجی به حداقل برسد.

وی افزود: کار صدور ویزا در شهرهای خرمشهر، سوسنگرد و اهواز محدود است و زائران عزیز باید توجه داشته باشند که برای گرفتن ویزا به شهرهای مرزی مراجعه نکنند.

سردار اشتری در ادامه وضعیت تردد زائران در مرزهای چذابه و شلمچه را بسیار خوب و مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: ما به عنوان خدمتگذار مردم، افتخار خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را داریم و ماموران پلیس بر حسب وظیفه، همه توان و تلاش خود را برای تسهیل در تردد زائران به کار خواهند گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه فرآیند عبور زائران اربعین حسینی از پایانه های مرزی چذابه، شلمچه و مهران را مطلوب توصیف و از همکاری نزدیک و صمیمانه مردم با مجموعه نیروهای پلیس تقدیر کرد.

وی که به همراه فرماندهان ارشد ناجا از طریق بالگرد از پایانه مرزی چذابه دیدن کرد گفت: از نزدیک شاهد همکاری مردم و پذیرایی خالصانه مواکب در این مرز بودم.

سردار اشتری ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری نزدیک مسئولان دو کشور دوست و برادر، ایران و عراق، کار بازگشت زائران اربعین حسینی نیز با همین نظم و انضباط انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با تجلیل از شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به لطف الهی، برکت خون شهدا، رهبری امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، امروز شاهد امنیت کامل در کشور هستیم و ناجا به عنوان وظیفه ذاتی خود تلاش می کند خدشه ای به ثبات کشور وارد نشود.

علاوه بر صدور روادید ایام اربعین در سفارت و سه سرکنسولگری عراق در اهواز کرمانشاه و مشهد، خدمات کنسولی و صدور روادید در شهرهای کرج، یزد، کرمان، بستان، شیراز، اصفهان، خرمشهر، سوسنگرد، ایلام، تبریز و ساری نیز انجام می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار