تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۱۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توطئه بزرگ آمریکا علیه بسیج مردمی عراق
سخنگوی نظامی گروه مقاومت مردمی عصائب اهل الحق عراق تداوم کمک‌های آمریکا به داعش را توطئه بزرگ علیه نیروی بسیج مردمی عراق خواند و از دولت بغداد خواست تدابیر جدی برای مقابله با این جنایت آمریکا اتخاذ کند.

«جواد الطلیباوی» سخنگوی نظامی گروه مقاومت مردمی «عصائب اهل الحق» عراق پیروزی‌های بسیج مردمی را عامل حمایت آمریکایی‌ها از تروریست‌های داعش دانست.

وی در این خصوص اظهار داشت: هر زمان که بسیج مردمی در عرصه نبرد با داعش دستاوردی برای کشورش محقق می‌کند، کمک آمریکا به باندهای تروریستی بیش‌تر می‌شود.

سخنگوی نظامی عصائب اهل الحق گفت: این نقض آشکار قوانین بین‌المللی است و نشان می‌دهد که آمریکا تا چه اندازه از به درازا کشیدن جنگ در عراق استفاده می‌برد، در حالی که در سایه کمک‌های آمریکا به داعش خون شمار زیادی از فرزندان ما ریخته می‌شود.

الطلیباوی ضمن درخواست از دولت بغداد برای اتخاذ موضع جدی و شفاف در برابر دخالت‌های خارجی گفت: ادامه حمایت آمریکا از داعش به معنای ادامه ریخته شدن خون فرزندان ماست.

وی ادامه داد: کمک آمریکا و ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به این گروهک تروریستی از زمانی آغاز شده که گروه‌های مقاومت به جبهه‌های نبرد آمده و شهرها و مناطق مختلفی را آزاد کردند.

این بسیجی عراقی تاکید کرد: شواهد و قرائن بسیاری حاکی از اقدام هواپیماهای آمریکایی در فروریختن کمک‌ها برای باندهای داعش دارد و این کمک‌ها از سوی شمار زیادی از نیروهای بسیج مردمی مشاهده شده است.

الطلیباوی در پایان سخنان خود کمک های آمریکا به داعش را توطئه‌ای بزرگ علیه نیروهای مقاومت بسیج مردمی عراق توصیف کرد

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار