تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان متخلف همچنان حق حضور در تیم‌ملی را ندارند
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازانی که دادگاه آنها در مورد تخلف کارت معافیت‌شان برگزار شده همچنان حق حضور در تیم‌ملی را ندارند.

سردار کمالی در مورد سربازان ورزشکار که کارت معافیت‌شان مشکل داشت و دادگاه تخلف‌شان هم برگزار شده است، گفت: همان طور که اعلام کرده بودیم سربازانی که با دور زدن قانون و دسیسه کارت معافیت خدمت گرفته بودند، نمی‌توانند تا پایان خدمت سربازی در تیم‌های ملی بازی کنند، هرچند دادگاه رسیدگی به جرایم آنها برگزار شده باشد. این قانون شامل همه آن افراد می‌شود و نباید امیدوار به حضور در تیم ملی باشند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از بازیکنان سرباز قرار است در نیم فصل از آن تیمی که نیروهای مسلح مشخص کرده بود، جدا شود و به استقلال بیاید، گفت: ما فرد به فرد بررسی نمی‌کنیم، اما طبق قانون آنها باید 21 ماه خدمت سربازی خود را علاوه بر اضافه خدمتی که دارند، به اتمام برسانند و نمی‌توانند در تیم دیگری به غیر از تیم‌های نیروهای مسلح بازی کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: البته برخی از این افراد متاهل و دارای فرزند هستند که به ازای هر فرزند دو ماه از خدمت آنها کم خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد عفو جرم سربازان فراری ارتباطی به ورزشکاران ندارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار