تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۲۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام کرد:
اضافه شدن تجهیزات جدید به دانشکده علوم پزشکی آبادان
در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت تجهیزات بهداشتی درمانی جدیدی به بیمارستان‌های آیت‌الله طالقانی آبادان، ولیعصر(عج) خرمشهر و شهید معرفی‌زاده شادگان اضافه شدند
رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از اضافه شدن تجهیزات بهداشتی درمانی جدید به بیمارستان‌های تحت پوشش این مجموعه خبر داد.

راحیل ابوعلی امروز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت تجهیزات بهداشتی درمانی جدیدی به بیمارستان‌های آیت‌الله طالقانی آبادان، ولیعصر(عج) خرمشهر و شهید معرفی‌زاده شادگان اضافه شدند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: دو دستگاه فیکو پیشرفته برای بیمارستان‌های شهید معرفی‌زاده شادگان و ولیعصر(عج) خرمشهر هر کدام به ارزش 680 میلیون ریال خریداری شد.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: همچنین یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال با مبلغ 3میلیارد و 300میلیون ریال نیز برای خدمات‌رسانی به شهروندان شادگانی خریداری شده و در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان تعبیه شد.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا دستگاه یک میلیارد و 310میلیون ریالی سونوگرافی نیز به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان تحویل داده شد.

ابوعلی همچنین از خرید دستگاه ویدئو آندوسکوپ جدید با ارزش ریالی یک میلیارد و 130میلیون ریال برای خدمات‌رسانی در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان خبر داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دستگاه‌های جدید در راستای طرح تحول نظام سلامت و از محل اعتبار هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی خریداری شده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار