تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۲۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شادگان خبر داد:
برگزاری یادواره «شهدای مدافع حرم» در شادگان
فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شادگان از برگزاری نخستین یادواره «شهدای مدافع حرم» در این شهرستان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شادگان از برگزاری نخستین یادواره «شهدای مدافع حرم» در این شهرستان خبر داد.

حسین خنافره امروز حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا را وظیفه همه مردم دانست و اظهار کرد: شهدا از جان و مال و خانواده خود گذشتند تا آرامش و امنیت امروز را برای ما رقم بزنند و امروز حراست از دستاوردهای شهدا بر همگی ما واجب است.

وی افزود: تمام تلاش بسیجیان شهرستان از برگزاری این یادواره‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره عزیزانی است که در راه خدا هستی خود را فدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان اضافه کرد: امروز هرچه داریم به برکت ولایت است و همانطور که ولایت ما را از یوغ استکبار رهایی بخشید، یک روز نیز مسلمانان، مستضعفان و مظلومان جهان را از دست استکبار نجات خواهد داد.

خنافره با بیان اینکه شهدا به ما آموختند که می‌توانیم و امروز نیز جوانان ما در عرصه‌های مختلف از جمله علمی نیز با خودباوری به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌اند، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی تا آن سوی مرزها نفوذ کرده و همه ما وظیفه داریم بدون چون و چرا از مقام معظم رهبری اطاعت و از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

این مسئول با اشاره به پیام حضور مدافعان حرم در دفاع از اعتقادات شیعه عنوان کرد: مسلمانان در هر لحظه و مکان همچون مدافعان حرم که تمام زندگی خود را رها و به مقابله با دشمنان شتافتند، حاضرند جان خود را در راه خدا و اهل بیت نثار کنند.

خنافره در پایان گفت: نخستین یادواره شهدای مدافعان حرم و علمدار شهدای مدافعان حرم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار