تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۲۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان؛
برگزاری گرامیداشت شهدای چهارم آذر در اندیمشک
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان ویژه برنامه گرامیداشت بمباران اندیمشک در چهارم آذر ماه 1365 برگزار و از نقش و مقاومت مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس تقدیر می‌شود
فرمانده سپاه اندیمشک گفت: با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان ویژه برنامه گرامیداشت بمباران اندیمشک در چهارم آذر ماه 1365 برگزار و از نقش و مقاومت مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس تقدیر می‌شود.

غلام رضا قربانی اظهار داشت: ویژه برنامه گرامیداشت سالروز بمباران اندیمشک در چهارم آذر ماه 1365 برگزار و از نقش و مقاومت مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس تقدیر می‌شود.

وی افزود: در این مراسم جمعی از مسئولان ارشد استان، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان، فرماندهان و رزمندگان و خانواده دفاع مقدس استان، شهروندان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: ویژه برنامه گرامی‌داشت واقعه چهارم آذر برای دومین سال متوالی و با حضور آیت‌الله سید محمدعلی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار خواهد شد‌.

وی گفت: این ویژه برنامه روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا (امشب) با همکاری مسئولان مختلف استانی در تالار فجر شهر اهواز برگزار می‌شود.

قربانی بیان کرد: ویژه مراسم چهارم آذر ماه نیز صبح روز چهارشنبه در میدان راه آهن اندیمشک با همکاری مسئولان مختلف شهری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این ویژه برنامه‌ها سعی بر ارائه تصویری مناسب از واقعه 4 آذر ماه و تبیین شایسته نقش و مقاومت مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس، خواهد شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار