تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آزادی زندانی معسر اهوازی پس از ۴ سال
با تلاش ستاد دیه شعبه خوزستان با اخذ رضایت از شکات و کمک نیکوکاران استانی زندانی غیرعمد اهوازی که به دنبال یک قرداد مالی ناموفق روانه زندان شده بود، پس از ۴ سال آزاد شد
با تلاش ستاد دیه شعبه خوزستان با اخذ رضایت از شکات و کمک نیکوکاران استانی زندانی غیرعمد اهوازی که به دنبال یک قرداد مالی ناموفق روانه زندان شده بود، پس از ۴ سال آزاد شد.

سیدحبیب که در سال 89 به سبب فعالیت اقتصادی و افت و خیزهای بازار رقابتی ورشکست و بابت شکایت شرکاء به زندان افتاد، با همکاری خوب همین طلبکاران خود از بند حبس رهایی یافت.

در این ماجرای نافرجام اقتصادی مددجو با طرح شکایت از سوی همکاران سابق خود نه بر حسب نیت کلاهبرداری بلکه به دلیل یک اتفاق از پرداخت سهم شریکانش در معامله‌ای ناتوان شده و در ادامه روانه زندان می‌شود تا همسر جوان او با وجود دو فرزند کمتر از 10 سال حس نان‌آوری برای آن‌ها را تجربه کند.

همسر و مادر سخت‌کوشی که به دلیل سرکشی به احوال فرزندانش شغل بهتری را جز نظافت سرویس بهداشتی یکی از مساجد نزدیک خانه‌شان پیدا نکرده است.

در طول حضور ۴ ساله این مددجو در زندان سپیدار خانواده وی کاملا از نظر تامین نیازهای مادی با مشکل جدی مواجه بودند و هرگز تلاش معیشتی همسر او قادر به تامین احتیاجات آن‌ها نبود.

به دلیل مبلغ بالای بدهی این زندانی تا چند سال هیچ کدام از شکات هم راضی به گذشت نبودند، اما با اثبات عدم تقصیر نامبرده در پرداخت سهم همکارانش در نهایت با تلاش مستمر ستاد دیه شعبه استان خوزستان با گذشت 70 درصدی از مبلغ کل محکوم‌به و تامین مابقی مبلغ به طور ارائه تسهیلات از سوی این نهاد مردمی، سیدحبیب طعم شیرین آزادی را بعد از گذشت چند سال چشید.

این مددجو با تقدیر از حمایت‌های ستاد دیه گفت: به دلیل مبلغ بالای بدهی هرگز گمان نمی‌کردم روزی از زندان آزاد شوم اما در طول ۸ ماه گذشته فعالیت‌های انسان دوستانه ستاد دیه و پیگیری مستمر مسئولان این نهاد امید را به جمع خانواده‌ام ارمغان آورد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار