تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمریکا چند برابر هزینه‌های منطقه را خرج ناامنی ایران می‌کند
حجاب زنان ایرانی سم مهلک برای استکبار
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا چندین برابر هزینه‌هایی که در یمن، عراق، سوریه و دیگر کشورها کرده است، صرف ناامن‌سازی ایران می‌کند، ولی ایران جزیره ثبات و امن منطقه است.

سردار محمدرضا نقدی  اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم که بانویی چون شهیده طیبه واعظی‌ها الگوی زنان بسیجی هستند، حداقل وظیفه ما در قبال این شهیده این است که پیام این شهیدان را به گوش همگان برسانیم.

وی با اشاره به سبک زندگی شهیده طیبه واعظی گفت: با یک مرور اجمالی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابعاد مختلف از جمله سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و فعالیت یک زن در اجتماع، متوجه می‌شویم که شهیده طیبه واعظی در آن زمان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، همه شاخصه‌های مطرح‌شده را رعایت و عمل می‌کرده است.

سردار نقدی افزود: ویژگی بارز شهیده طیبه واعظی و نقطه طلایی و عطف زندگی این شهیده برای جوانان به‌ عنوان یک الگو، بحث توجه به حجاب و عفاف حتی در سخت‌ترین شرایط یعنی زیر شکنجه‌های مأموران ساواک است.

وی افزود: غرب در صدد است که حجاب و عفاف را از زنان ایرانی بگیرد و بی‌بندوباری و بی‌تفاوتی در مقابل ارزش‌های اسلامی را جایگزین آن کند، در حقیقت زنان بی‌بندوبار و فاسد، کرامت اخلاقی را زیر سؤال می‌برند و منویات مستکبرین را اجرا می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: این زنان مخالف حجاب و عفاف خطری برای استکبار محسوب نمی‌شوند، در واقع  مستکبرین و زورگویان از حجاب و عفاف سیلی‌های متعددی خورده‌اند، غربی‌ها حجاب و پوشش را مانعی بزرگ بر سر منافع خود می‌دانند و می‌بینند.

وی یادآور شد: حجاب زنان برای استکبار سم مهلک و زنان با حجاب برای استکبار خطرآفرین هستند، زنان بسیجی باید در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و ارزش‌های اسلامی گام بردارند.

سردار نقدی با اشاره به 28 میلیون نفر عضو بسیج در کشور خاطر نشان کرد: هر بسیجی آرزویی جز مرگ استکبار و دشمنان اسلام ندارد، امروز بسیجیان در عرصه‌های مختلف منافع استکبار را زیر سؤال برده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز دشمن شکست‌خورده و فلج شده است، گفت: آمریکا چندین برابر هزینه‌هایی که در یمن، عراق، سوریه و دیگر کشورها کرده است را صرف ناامن‌سازی ایران می‌کند، ولی ایران جزیره ثبات و امن منطقه است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار