تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از تیم پایشگر برنامه تحول نظام سلامت در بخش بهداشت
پیشرفت‌های اخیر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اجرای برنامه های تحول نظام سلامت در بخش بهداشت قابل توجه بوده است
خوزنیوز: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز روز دوشنبه 2 آذرماه 94 میزبان تیم پایشگر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برنامه تحول نظام سلامت در بخش بهداشت بود.  

به گزارش خوزنیوز؛ صادق مرادی ، سرپرست معاونت اجرایی مرکز بهداشت استان در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم، حضور تیم پایشگر وزارتی را یک فرصت مغتنم در راستای رفع موانع و مشکلات موجود در اجرای برنامه های تحول نظام سلامت در بخش بهداشت توصیف نمود و خاطر نشان کرد: در مجموعه مدیریتی دانشگاه اراده ای راسخ برای به ثمر رساندن برنامه های تحول نظام سلامت در بخش بهداشت وجود دارد و اعضاء هیات رئیسه و در راس آن رئیس دانشگاه با جدیت و حساسیت و بصورت روزانه بر اقدامات صورت گرفته در این زمینه را نظارت دارند.  

سرپرست معاونت اجرایی مرکز بهداشت استان در ادامه به بیان چکیده ای از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای برنامه تحول در بخش بهداشت اشاره کرد و تصریح کرد: در حال حاضر از 42 مرکز سلامت جامعه  37 مرکز تجهیز شده و با حضور نیروهای آموزش دیده در حال ارائه خدمات به مردم منطقه تحت پوشش خود هستند و انشاالله طی 10 روز آینده تمامی مراکز سلامت جامعه و پایگاه های سلامت راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات خواهند بود.  

تیم پایشگر وزارتی پس از این دیدار با حضور در ستاد مرکز بهداشت استان خوزستان با بررسی مستندات موجود نحوه مدیریت، اجرا و میزان پیشرفت برنامه های مختلف طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت را بررسی نمودند.  

تیم مذکور سپس با حضور در تعدادی از مراکز و پایگاه های سلامت مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای برنامه های تحول نظام سلامت در بخش بهداشت قرار گرفتند.  

در پایان روز اول بازدید تیم پایشگر از پیشرفت‌های اخیر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بخش بهداشت به خصوص در زمینه جذب اعتبارات ابراز خرسندی نمودند.  

شایان ذکر است تیم پایشگر وزارتی در دومین روز از سفر 4 روزه خود به خوزستان با حضور در شهرستان‌های مختلف این استان به ارزیابی وضعیت اجرای برنامه های تحول نظام سلامت در بخش بهداشت پرداختند.
:
:
:
آخرین اخبار