تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دشت آزادگان:
تاکنون ۱۷۵ هزار نفر از مرز چزابه عبور کرده‌اند
تا پیش از ظهر امروز بیش از ۱۷۵ هزار نفر از زائران اربعین از مرز چزابه عبور کرده‌اند و به عراق رفته‌اند
فرماندار دشت آزادگان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیش از ۱۷۵ هزار نفر از زائران اربعین از مرز چزابه عبور کرده‌اند و به عراق رفته‌اند.

جاسم مجیدی پور در جریان بازدید از مرز چزابه اظهار کرد: از شب گذشته تا پیش از ظهر امروز سه‌شنبه، حدود ۵۰ هزار زائر از مرز چزابه عبور کرده‌اند.

وی افزود: تا قبل از شب گذشته نیز بالغ‌بر ۱۲۵ هزار نفر از مرز چزابه عبور کرده بودند.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: از عین دو و اهواز تا مرز چزابه تقریباً ۱۲۰ موکب مستقر شده است. این موکب‌ها توسط مردم و نهادهای مختلف برپا شده و به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مجیدی پور در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی می‌شود چند نفر از مرز چزابه عبور کنند، گفت: استاندار خوزستان پیش‌بینی کرده که بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون نفر از هر مرز رد خواهند شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ازدحام در مرز چزابه بسیار زیاد است و پیش‌بینی می‌شود امروز بالغ‌بر ۱۰۰ هزار زائر از مرز عبور كنند.

فرماندار سوسنگرد بیان کرد: شهرداری اهواز تعداد ۶۰ دستگاه اتوبوس و شهرداری تهران نیز تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس را برای جابجایی زائران در مرز مستقر کرده‌اند.

مجیدی پور یادآور شد: امسال با توجه به توافقات انجام‌شده و تأکید استاندار خوزستان، تعداد گیت‌های مستقر در مرز چزابه ۴۴ و در عراق که ایرانی‌ها مستقر هستند نیز ۴۴ مورد است.

وی تأکید کرد: گذر و عبور از مرز چزابه با وجود مراجعه تعداد بسیاری از زائران روان است. امسال اوضاع آرام بوده و امکانات بسیار خوب است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: مرز چزابه
:
:
:
آخرین اخبار