تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۳۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گشت سلامت زائران اربعین در شوش راه اندازی شد
گشت سلامت بر عرضه مواد غذایی در رستوران ها و سالن های غذاخوری و نیز توزیع غذای نذری بین زائران نظارت دارد
فرماندار شوش از راه اندازی گشت سلامت بهداشتی ویژه زائران اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت:گشت سلامت بر عرضه مواد غذایی در رستوران ها و سالن های غذاخوری و نیز توزیع غذای نذری بین زائران نظارت دارد.

شماری از زائران اربعین حسینی در مسیر سفر خود به کربلای معلی و عبور از خوزستان وارد شهرستان شوش در این استان می شوند.

رضا نجاتی روز سه شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شوش با اشاره به سفر تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی به این شهرستان گفت:ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین تا بازگشت زائران ادامه دارد.

وی گفت:مرکز بهداشت شهرستان شوش با نظارت بر ایستگاه های صلواتی و مراکز عرضه نذری توجه جدی نسبت به بهداشت و سلامت زائران دارد.

رییس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوش با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت سالن های غذاخوری بیان داشت:کنترل و نظارت بیشتر بر شرایط بهداشتی آشپزخانه های طبخ غذا در رستوران ها در ایام اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

نجاتی همچنین بر رفع وضعیت غیر بهداشتی مناطق حاشیه ای شهرشوش نیز تاکید کرد و گفت:خدمت رسانی به مناطق حاشیه ای یکی از اولویت های اساسی دستگاههای خدماتی است که باید به آن توجه کنند.

در این نشست بازرسی از بوفه مدارس ، واحدهای نانوایی ، آهک پاشی مجاری روباز فاضلاب ، جمع آوری قلیان از پارک ها همچنین راه اندازی گشت سلامت اربعین در مسیرهای منتهی به شهر شوش مورد تاکید قرار گرفت.

مردم شوش علاوه بر برپایی موکب در مسیر تردد زائران کربلا در مرز جذابه ، در ایام اربعین نیز میزبان زائرانی از شهرهای مختلف استان خوزستان می باشند که برای برگزاری آیین عزاداری اربعین حسینی در حرم حضرت دانیال نبی (ع) تجمع می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار