تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یادواره 37 سقای شهید صنعت آبفا خوزستان برگزار شد
اولین کنکره 37 شهید سقای صنعت آب خوزستان با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران روز سه شنبه در محل گیت بوستان اهواز برگزار شد
خوزنیوز: اولین کنکره 37 شهید سقای صنعت آب خوزستان با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و جمعی از مسوولین سپاه و بسیجیان صنعت آب استان خوزستان روز سه شنبه در محل گیت بوستان اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ علیداد کیانی فرمانده پایگاه بسیج الغدیر و مشاور مدیرعامل شرکت آبفاروستایی در امور ایثارگران گفت: کنگره تجلیل از خانواده های معظم 37 سقای شهید صنعت آب با حضور مسوولین کشوری و استانی و با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل از خانواه های معظم شهیدان برگزار شد.

کیانی افزود: در این یادواره علاوه بر خانواده های شهدای گرانقدر ، فرمانده سپاه لشکر ولی عصر خوزستان، راحمی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و مدیران عامل شرکت‌های آبفا روستایی خوزستان، آب و فاضلاب خوزستان و آب و فاضلاب اهواز حضور داشتند.

به گزارش خوزنیوز؛ این مراسم با حضور سرداران و یادگاران 8 سال دفاع مقدس انجام شد که با مداحی حاج صادق آهنگران و شعر خوانی حاج ابراهیم سنایی همراه بود.

در پایان این مراسم به رسم یادبود با اهدا لوح و تندیس به خانواده این 37 شهید والا مقام تقدیر بعمل آمد. هدایای نفیسی به خانواده های این 37 شهید تقدیم شد.
:
:
:
آخرین اخبار