تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۳۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیلم مستند «مقاومت اندیمشک» رونمایی شد
با هدف بررسی واقعه بمباران اندیمشک در چهارم آذر ماه سال 1365 و تبیین شایسته این رویداد مهم دوران دفاع مقدس از مستند «مقاومت اندیمشک» رونمایی شد
با هدف بررسی واقعه بمباران اندیمشک در چهارم آذر ماه سال 1365 و تبیین شایسته این رویداد مهم دوران دفاع مقدس از مستند «مقاومت اندیمشک» رونمایی شد.

همایش تجلیل از نقش مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی و خانواده دفاع مقدس خوزستان در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.

در این مراسم ضمن روزه خوانی و خاطره گویی، تصویری مناسب از واقعه چهارم آذر ماه 1365 و بمباران اندیمشک و جایگاه این شهرستان در دوران دفاع مقدس، ارائه شد.

در این مراسم، از مستند مقاومت مردم اندیمشک در تاریخ دفاع مقدس هشت ساله رونمایی و با استقبال گسترده حاضرین پخش شد.

این مستند محصول صدا و سیمای مرکز خوزستان بوده و شامل بخش‌های علت واقعه بمباران اندیمشک، گفت‌وگو با خانواده‌های مجرومین و شهدا چهارم آذر ماه 1365، مقاومت مردم اندیمشک در صحنه‌های مختلف نبرد علیه رژیم صدام بوده که با هدف پخش از شبکه‌های استانی و ملی تولید و ضبط و پخش شده است.

در پایان این مراسم، از شهدای شاخص چهارم آذرماه و قتل عام گسترده در اندیمشک توسط لشکریان رژیم بعث تقدیر و با بیان خاطرات رزمندگان و حاضرین این واقعه، از مقاومت مردم اندیمشک در این روز تقدیر شد.

مراسم تجلیل از نقش مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس امسال برای دومین سال متوالی در شهر اهواز و با حضور مسئولین استانی و محلی برگزار شده است.

ظهر روز چهارشنبه و در میدان راه آهن اندیمشک همایش افلاکیان با حضور گسترده شهروندان و خانواده دفاع مقدس استان و مسئولان محلی و استانی به مناسبت سالروز واقعه چهارم آذر ماه برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار