تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان:
خدمات فوریت‌های پزشکی تا بازگشت آخرین زائر ادامه دارد
خدمات بهداشتی فوریت‌های پزشکی به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود و تا بازگشت آخرین نفر زائران از کربلا این خدمات رسانی ادامه خواهد داشت
رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: خدمات بهداشتی فوریت‌های پزشکی به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود و تا بازگشت آخرین نفر زائران از کربلا این خدمات رسانی ادامه خواهد داشت.

شهریار میرخشتی در جریان بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: فوریت‌های پزشکی در اصل در مقوله پیش بیمارستانی، فعالیت می‌کند اما در بحث خدمات رسانی به زائران حسینی نیز خدماتی را در مرز‌ها ارائه می‌دهیم.

وی افزود: خدمات ارائه شده از سوی فوریت‌های پزشکی خوزستان، شامل اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و آمبولانس موتوری است که به صورت ۲۴ ساعته در مرز چذابه خدمات رسانی دارند.

رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: در مرز شلمچه نیز مرکز فوریت های دانشکده علوم پزشکی آبادان، حضور دارند و خدمات در آن مرز هم به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

میرخشتی بیان کرد: در این ایام، دانشگاه علوم پزشکی در حال خدمات رسانی در بخش‌های درمانی و بهداشتی به صورت شبانه روزی در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه خوزستان است.

وی عنوان کرد: خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی خوزستان در مرز شامل آمبولانس، پزشک، پرستار و دارو است.

رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان ادامه داد: خدمات بهداشتی فوریت‌های پزشکی استان نیز شامل بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها است. همکاران ما به صورت شبنه روزی مشغول خدمات رسانی هستند و تا بازگشت آخرین نفر زائران از کربلا به خدمات رسانی خود ادامه می‌دهند.

میرخشتی با اشاره به حضور حداقل یک پزشک در هر شیفت گفت: سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس در مرز چذابه مستقر کردیم و در صورتی که به تعداد زائران افزوده شود قطعا با توجه به نیاز، امکانات را نیز افزایش خواهیم داد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار