تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۳۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حج و زیارت خوزستان:
85هزار روادید زائران اربعین در خوزستان صادر شد
بسیاری از هم‌وطنان در استان‌های خود به اخذ ویزا پرداختند و در خوزستان نیز تاکنون 85هزار ویزا برای زائران اربعین حسینی صادر شده است
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: بسیاری از هم‌وطنان در استان‌های خود به اخذ ویزا پرداختند و در خوزستان نیز تاکنون 85هزار ویزا برای زائران اربعین حسینی صادر شده است.

ناصر حویزاوی اظهار داشت: وضعیت عبور زائران از مرزهای خوزستان بسیار خوب و روان است و تاکنون نزدیک به 400 هزار نفر از مرزهای خوزستان عبور کردند.

وی افزود: با تمهدیات اداره کل حج‌وزیارت خوزستان اینترنت در سالن پایانه‌های مرزی برقرار است و همچنین خطوط ارتباطی ایرانسل و همراه اول نیز دستگاه‌های تقویت‌کننده و آنتن را برقرار کرده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: تمام فرآیند برای ایاب و ذهاب زائران مهیا شده و در زمینه ارائه خدمات به زائران هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و تردد زائران برای اعزام به کشور عراق روان است.

وی عنوان کرد: توصیه ما به‌تمامی زائران این است که ویزا را در شهرهای مبدأ خود دریافت کند و بدون ویزا اکیداً به مرزها مراجعه نکنند و در سه شهر سوسنگرد،خرمشهر و اهواز صدور ویزا انجام می‌شود.

حویزاوی اظهار داشت: تاکنون 20هزار ویزا در سوسنگرد، 25هزار ویزا در خرمشهر و بیش از 40هزار ویزا نیز در اهواز صادر شده است، البته بسیاری از زائرانی که به مرزها مراجعه کردند از شهرهای مبدأ خود ویزا را دریافت کرده بودند.

وی افزود: عبور از مرز شلمچه به سبب دارا بودن خطوط ریلی و نزدیکی به فرودگاه آبادان سبب ازدحامی بیشتر از پایانه مرزی چذابه شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار