تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دشت آزادگان عنوان کرد:
راه اندازی 5 دفتر صدور روادید اربعین حسینی در سوسنگرد
به تازگی 5 دفتر صدور ویزا در سوسنگرد راه اندازی شد که مدارک را از مردم دریافت و به نمایندگی سفارت ها برای صدور ویزا ارسال می کند
خوزنیوز: فرماندار دشت آزادگان از راه اندازی 5 دفتر صدور ویزا در سوسنگرد خبر داد.

راه اندازی 5 دفتر صدور روادید اربعین حسینی در سوسنگرد

جاسم مجیدی پور فرماندار دشت آزادگان در گفت و گو با خبرنگارخوزنیوز، اظهار داشت: در 3 شهر سوسنگرد، خرمشهر و اهواز صدور ویزا انجام می‌شود، به تازگی 5 دفتر صدور ویزا در سوسنگرد راه اندازی شد که  مدارک را از مردم دریافت و به نمایندگی سفارت ها برای صدور ویزا ارسال می کند. با این روند 1 تا 2 روز زمان می‌برد تا ویزا به زائرین تحویل داده شود.

وی ادامه داد: گذرگاه‌های مرزی خوزستان شاهد حماسه عظیم مردمی هستند.  مرز چزابه اکنون بسیار  پر ازدحام و در عین حال حرکت زائرین بسیار روان و بدون مشکل صورت می پذیرد، اوج جمعیت در مرز چزابه تا روز یک شنبه ادامه خواهد داشت.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: 120 موکب خدمت رسان به زائران حسینی از عین دو تا مرز چزابه مستقر هستند که همگی این مواکب مردمی و با کمک نهادهای مختلف  برپا و به زائرین خدمت رسانی می کنند و دولت هیچ گونه دخالتی در این امر ندارد.

وی افزود: تعداد گیت‌های مستقر در مرز چزابه 44 و در عراق با استقرار ایرانی ها 44 مورد است امسال با  توجه به تأکیدات استاندار خوزستان و برنامه ریزی های انجام شده در این خصوص مشکلی نداریم.

مجیدی پور عنوان کرد: شهرداری اهواز و شهرداری تهران مجموعا 90 اتوبوس را جهت جابه جایی زائرین در این مرز مستقر کرده اند.  

به گزارش خوزنیوز؛ تاکنون 20 هزار ویزا در سوسنگرد، 25 هزار ویزا در خرمشهر و بیش از 40 هزار ویزا نیز در اهواز صادر شده است که مجموعا 85 هزار روادید زائرین اربعین حسینی در خوزستان صادر شده است. همچنین، تا در روز گذشته تردد زائرین حسینی از مرز شلمچه  30 هزار نفر و از مرز چزابه 32 هزار نفربوده که در مجموع 62 هزار نفر از 2 مرز خوزستان جهت حضور در مراسم عظیم اربعین حسینی به کشور عراق عزیمت کرده اند.
:
:
:
آخرین اخبار