تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۳۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل استقلال اهواز: جایگاه ما و فولاد در نیم‌فصل دوم تغییر می‌کند
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: مطمئن هستم پس از نیم‌فصل یکسری تغییرات در جایگاه تیم ما و فولادخوزستان رخ می‌دهد
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: مطمئن هستم پس از نیم‌فصل یکسری تغییرات در جایگاه تیم ما و فولادخوزستان رخ می‌دهد.

کارون یعقوبی در خصوص فسخ قراداد محسن حمیدی با این تیم، اظهار کرد: حمیدی دو سه هفته‌ای بود که همراه تیم نبود. من همیشه گفته‌ام هر کسی که واقعا دوست دارد با استقلال کار کند، در تیم بماند و هر کسی نمی‌خواهد، برود.

وی افزود: حتی از من ایراد گرفتند که چرا به راحتی رضایت‌نامه می‌دهی، که من هم گفتم می‌خواهم کسی در تیم بماند که دلش با تیم باشد. حمیدی هم دیگر دلش با تیم نبود و نمی‌خواست بماند و من هم به اجبار کسی را نگه نمی‌دارم. من می‌گویم هر کسی با تمام وجود دوست دارد که در تیم باشد، بماند در غیر این صورت کسی را به اجبار نگه نمی‌دارم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در خصوص وضعیت عادل کلاه‌کج و طالب ریکانی که چند هفته‌ای هست در تمرینات تیم شرکت نمی‌کنند نیز گفت: ریکانی به تمرینات برگشت و کلا‌ه‌‌کج هم احتمالا طی یکی دو روز آینده به تمرینات برمی‌گردد.

وی درباره شرایط این تیم، عنوان‌ کرد: تمرینات تیم به خوبی پیش می‌رود و شرایط خوب است. به هر حال تمام باشگاه‌ها با مشکلات مواجه هستند و تیم‌های مردمی هم شرایط‌شان به صورتی است که از ابتدای فصل بودجه‌شان مشخص نیست و باید از درآمدهای‌شان هزینه کنند.

یعقوبی درباره جلسه هیات مدیره باشگاه، درباره بررسی عملکرد علی حنطه، گفت: در این جلسه هیات رییسه باشگاه، عملکرد حنطه را باتوجه به امکانات و داشته‌های موجود، بررسی کرد و به این نتیجه رسید که او به کارش ادامه دهد و اگر به این نتیجه نمی‌رسیدند ممکن بود اتفاق دیگری رخ دهد.

وی همچنین در خصوص شهرآورد اهواز و دیدار استقلال اهواز با فولادخوزستان، عنوان‌ کرد: شهرآورد اهواز هم مانند دیگر مسابقات حساس است و سه امتیاز دارد. هم تیم ما و هم فولادخوزستان در انتهای جدول قرار داریم و مطمئن هستم پس از نیم‌فصل، یکسری تغییرات در جدول برای ما و فولاد رخ می‌دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار