تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات تعریض جاده ورودی شهر گتوند آغاز شد
عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه کردن ورودی شهر گتوند در شمال استان خوزستان روز چهارشنبه با حضور مسوولان استانی و محلی آغاز شد
عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه کردن ورودی شهر گتوند در شمال استان خوزستان روز چهارشنبه با حضور مسوولان استانی و محلی آغاز شد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در آیین آغاز این طرح در سخنانی گفت: این جاده به طول 2،5 کیلومتر با اجرای این طرح تعریض و ایمن می شود.

مراد مهری بابادی حجم عملیات پیش بینی شده برای اجرای این طرح را 14 هزار مترمکعب خاکبرداری، 13 هزار مترمکعب خاکریزی و چهار هزار و 200 مترمکعب آسفالت عنوان کرد و افزود:در اجرای این پروژه هفت پل دالی ،پنج پل باکسی و سه پل سه متری همچنین دور برگردان پیش بینی شده است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اعتبار اجرای این پروژه را 11 میلیارد ریال در مدت هشت ماه عنوان کرد و افزود:اجرای این طرح علاوه بر سهولت تردد و حمل و نقل ،موجب افزایش ایمنی در ورودی شهر گتوند می شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز اجرای این طرح را یکی از طرح های مهم در حوزه راه در گتوند برشمرد و ابراز امیدواری کرد این طرح در زمان مقرر به اتمام و بهره برداری برسد تا مردم بیش از پیش از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران بهره مند شوند.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی همچنین به سایر طرح های در دست اجرا در حوزه راه در این شهرستان اشاره کرد وافزود: از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان انتظار
می رود تا نگاه ویژه ای نسبت به شهرستان گتوند داشته باشد.

فرماندار گتوند نیز ضمن تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی به خاطر اجرای این طرح گفت: جاده ورودی شهر گتوند از جمله جاده های حادثه خیز این شهرستان بوده که ایمن سازی آن ضروری است.

سیدمجید صالحی با بیان اینکه جاده گتوند به جنت مکان جوابگوی بار ترافیکی این منطقه نیست ابراز امیدواری کرد با چهاربانده کردن این جاده شاهد کاهش چشمگیر ترافیک و حوادث رانندگی در این جاده باشیم.

وی ضمن بیان خدمات دولت تدبیر و امید در گتوند از پیگیری برای چهاربانده کردن جاده سه راهی شوشتر - دزفول - گتوند به سمت جنت مکان در آینده نزدیک خبر داد.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع است.

جاده های شهرستان گتوند به دلیل وجود معادن شن و ماسه و نیز ظرفیت بالای کشاورزی و انتقال بخش زیادی از محصولات کشاورزی به بازار سراسر کشور از بار ترافیکی بالای برخوردار می باشد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: گتوند
:
:
:
آخرین اخبار