تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه اربعین حسینی صورت گرفت:
بازدید آیت الله حسن زاده؛ امام جمعه موقت اهواز از مرز چزابه
آیت الله  سیدحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز روز گذشته و در آستانه اربعین حسینی از پایانه مرز چزابه بازدید کرد.

آیت الله حسن زاده در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی و اجتماع عظیم زایران و عاشقان حسینی از سراسر دنیا در دو مرز زمینی شلمچه و چزابه در خوزستان نیز شاهد موج پرشور زایران حسینی هستیم. الحمدلله در چزابه خدمات دهی قابل قبولی از سوی مسئولین و مردم غیور خوزستان با برپایی مواکب شبانه روزی ارایه می گردد.

بازدید حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز از مرز چزابه

امام جمعه موقت اهواز ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط دستگاه های خدمات رسان افزود: مسله مهمی که باید مد نظر مسولین قرار گیرد جاده مواصلاتی تا چزابه است. با همت اداره کل راه و شهرسازی بخش زیادی از جاده اهواز -  سوسنگرد به چزابه تعریض و بهسازی شده است و وضعیت این جاده از اهواز  تا سوسنگرد این جاده مناسب است اما از سوسنگرد به بعد دارای پیچ های خطرناک است و جاده دوطرفه است  که با وجود تردد زیاد زایران می طلبد که مسولین اقدام لازم را در این خصوص مد نظر قرار دهند.
حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد: مسله دیگری که در چزابه و همچنین شلمچه مشهود بود حضور تعدادی از زایران بدون ویزا است که انشالله مسولین ذیربط در این خصوص تمهیدات لازم را ببینند.همچنین از نقطه صفر مرزی به سمت عراق ورود و ثبت زایران حسینی از سوی دولت عراق به صورت شبانه روزی نیست که همین مسله موجب تجمع مردم در مرز چزابه می شود که لازم است مسئولین با رایزنی این مشکل را برطرف کنند.
:
:
:
آخرین اخبار