تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
پیاده‌روی نجف تا کربلا در دزفول شبیه‌سازی می‌شود
با هدف تبیین و توسعه پیام عاشورای حسینی راهپیمایی نجف تا کربلا در دزفول به مناسبت اربعین شبیه سازی می‌شود
امام جمعه دزفول گفت: با هدف تبیین و توسعه پیام عاشورای حسینی راهپیمایی نجف تا کربلا در دزفول به مناسبت اربعین شبیه سازی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی در جلسه بررسی ویژه‌برنامه‌های اربعین در محل مصلای نماز جمعه، اظهار داشت: توجه به تبیین و توسعه پیام عاشورا امری مهم و ضروری است.

وی افزود: تمامی بخش‌های اجرایی و خدماتی آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی مناسب  برای برگزاری مراسم‌های سوگواری سالار شهیدان در اربعین حسینی را با توجه به نیازهای آن، را انجام دهند.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: با هدف تبیین و توسعه پیام عاشورای حسینی راهپیمایی نجف تا کربلا در دزفول به مناسبت اربعین حسینی شبیه‌سازی می‌شود.

وی گفت: این مراسم در یازدهم آذر ماه امسال در آستانه متبرکه سبزقبا تا آستانه متبرکه محمدبن جعفر طیار با حضور گسترده شهروندان و اقشار مختلف اجتماعی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی بیان کرد: جهت اطلاع‌رسانی و تطبیق مسیر این راهپیمایی با مسیر اربعین حسینی، با تابلوهایی برای اعلام مسیر باقیمانده بر روی پایه‌های برق نصب شده و سپاه پاسداران، بنیاد شهید و معاونت فرهنگی شهرداری، عکس‌های مبارک شهدا را به همراه پیام‌های شهدا در مسیر نصب خواهند کرد.

وی گفت: هم‌چنین آماده‌سازی محوطه بیرونی آستانه متبرکه محمد بن جعفر و طول مسیر توسط شهرداری، اداره اوقاف و امور خیریه، ستاد اربعین شهرستان دزفول و دیگر بخش‌های شهری اجرا خواهد شد.

امام‌جمعه دزفول عنوان کرد: این مراسم که از شبکه یک صداوسیما پخش شده و صادق آهنگران در محل تجمع و مداحان پیشکسوت محلی نیز در طول مسیر راهپیمایی مداحی خواهند کرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار