تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اربعین شهید ظهیری در اهواز برگزار می‌شود
این مراسم در شب اربعین سرور و سالار شهیدان در اهواز برگزار می‌شود
برادر شهید ظهیری، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان از برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین برادر شهیدش خبر داد و گفت: این مراسم در شب اربعین سرور و سالار شهیدان در اهواز برگزار می‌شود.

یاسین ظهیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: مراسم بزرگداشت اربعین شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم حضرت زینب‌کبری (س) و حضرت رقیه (س) با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان و همرزمان شهید و جوانان اهوازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم روز سه‌شنبه 10 آذر ماه سال 1394 هم‌زمان با 19 صفر سال 1437 هجری قمری و در شب اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از ساعت 15 تا 17 در مسجد حضرت علی بن مهزیاری اهوازی برگزار می‌شود.

برادر شهید محمد ظهیری تصریح کرد: پس از برگزاری این مراسم، شرکت کنندگان با حضور بر مزار شهید محمد ظهیری در کنار مزار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس یاد این شهید گرامی و دیگر شهدای مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

وی گفت: همچنین مراسم بزرگداشت این شهید طی روزهای گذشته در کنار مزار این شهید مدافع حرم در حضرت علی بن مهزیاری اهوازی برگزار شد و مردم خوزستان یاد و نامش را گرامی داشتند.

شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد.

این دلیرمرد خوزستانی در مهرماه امسال برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه رفت و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری و در درگیری با نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به اهواز، در ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر تشییع شد و پس از آن در کنار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس آرمیده در حضرت علی بن مهزیاری اهوازی و پایین مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری آرام گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار