تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۴۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:
جابجایی زائران در شلمچه با 50 اتوبوس و پنج رام قطار
به منظور آسان شدن روند انتقال زائران اربعین حسینی از «پل نو» تا موکب های برپا شده در نزدیکی مرز شلمچه، 50 دستگاه اتوبوس و پنج رام قطار زائران حسینی را جابجا می کند
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به منظور آسان شدن روند انتقال زائران اربعین حسینی از «پل نو» تا موکب های برپا شده در نزدیکی مرز شلمچه، 50 دستگاه اتوبوس و پنج رام قطار زائران حسینی را جابجا می کند.

ولی الله حیاتی جمعه گفت: این اتوبوس ها و قطار، شبانه روزی و رایگان، زائران اربعین حسینی را تا پایانه نزدیک نقطه صفر مرز شلمچه انتقال می دهد.

وی اظهار داشت:با استقرار نیروهای راهور در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه، مشکل ترافیکی خاصی رخ نداده و ترافیک روان در مسیر منتهی به مرز شلمچه وجود دارد.
حیاتی افزود:40 گیت ورود و خروج نیز در پایانه مرزی خرمشهر مستقر است و مشکلی برای خروج زائران از مرز وجود ندارد.

معاون استاندار خوزستان اضافه کرد:160 موکب نیز با همکاری شهرداری های تهران، شیراز، خرمشهر و شهرهای میعن ستاد اربعین خرمشهر آبادان، ماهشهر، امیدیه و همچنین منطقه آزاد اروند و مشارکت مردم و ارادتمندان به امام حسینی (ع) در مرز شلمچه مشغول ارائه خدمت به زائران هستند و مشکل خاصی در خصوص تردد زائران از مرز وجود ندارد.

به گفته سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان خوزستان تا روز گذشته بیش از 40 هزار زائر از شلمچه خارج شده اند تا در آیین های اربعین حسینی در کربلا حضور یابند.

دو مرز چذابه و شلمچه در استان خوزستان و مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به مقصد کربلای معلا می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار