تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار فرماندار شوش با خانواده یک شهید و جانباز
فرماندار شوش به همراه جمعی از مسوولان محلی با خانواده معظم شهید محمدرضا کریمی و نیز غلامعباس قلاوند جانباز 70 درصد دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد
فرماندار شوش به همراه جمعی از مسوولان محلی با خانواده معظم شهید محمدرضا کریمی و نیز غلامعباس قلاوند جانباز 70 درصد دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.


رضا نجاتی روز شنبه در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج انجام شد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان خدمت به خانواده معظم شهدا را افتخاری ارزشمند دانست و گفت:امنیت ، آرامش و اقتدار ایران اسلامی حاصل جانفشانی شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس می باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا همچنین صبوری ، فداکاری و جانفشانی جانبازان سرافراز قدردانی کرد.

نجاتی خانواده های معظم شهدا را سرمایه ارزشمند جامعه خواند و خدمت به آنان را توفیق الهی برای مسئولان دانست.

وی بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و اظهار داشت:مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا ، جانبازان ، آزادگان و خانواده های معزز آنان هستند چرا که اگر این ایثارگری نبود کشور و انقلاب حفظ نمی شد.

دانش آموز بسیجی شهید محمدرضا کریمی متولدهشتم فروردین 1341 در هشتم اسفند 1362 در پاسگاه زید در عملیات خیبر به شهادت رسید.

غلامعباس قلاوند جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس سال 1359 در غرب کرخه قطع نخاع شد.

مردم شهرستان شوش 612 شهید ، یکهزار و 300 جانباز و 145 آزاده تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار