تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۹۵۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار مومنی تاکید کرد:
شرط ویزا برای خروج از کشور حذف نمی‌شود
تاکنون نیمی از زائران اربعین که کشور را به مقصد عراق ترک کرده اند، از مرز مهران و نیمی دیگر از مرزهای خوزستان عبور کرده اند
جانشین فرمانده ناجا در بازدید از مرز چذابه گفت: تاکنون نیمی از زائران اربعین که کشور را به مقصد عراق ترک کرده اند، از مرز مهران و نیمی دیگر از مرزهای خوزستان عبور کرده اند.

سردار اسکندر مومنی امروز (7 آذر ماه) در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدیدهای متناوبی از مرزهای کشور انجام شده و با توجه به این بازدیدها، تردد زائران از مرز مهران سنگین و در مرزهای چذابه و شلمچه بسیار روان مشاهده شده است.

وی افزود: حجم تردد اکنون در مرز مهران بیشتر از چذابه و شلمچه است. همچنین میزان جمعیت زائران در مرز شلمچه نسبت به چذابه بیشتر است.

مومنی با بیان این که نسبت به سال گذشته تسهیلات بهتری به زائران در مرز چذابه ارائه شده است، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و نیروی انتظامی در این ایام در زمینه خدمات‌رسانی به زائران اربعین و امور ترافیکی و انتظامی، همکاری داشته‌اند و با همه توان را قرارگاه‌های اربعین تاکنون خدمات شایانی ارائه شده است.

وی گفت: تاکنون هیچ زائری بدون گذرنامه و ویزا از مرزهای کشور عبور نکرده است. شاید زائران گمان کنند که در روزهای منتهی به اربعین می‌توان بدون ویزا و گذرنامه از مرز عبور کرد و وارد کشور عراق شد؛ مردم به شایعاتی که در این زمینه منتشر می‌شود، گوش ندهند و توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایطی شرط داشتن ویزا برای خروج از کشور حذف نخواهد شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی عنوان کرد: زائرانی که بدون گذرنامه و ویزا در پایانه‌های مرزی حضور یافته‌اند به سمت شهرهای محل صدور ویزا برگشت داده شده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار