تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۵۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از مرز شلمچه بازدید کرد
نماینده ولی‌فقیه با حضور در مرز بین‌المللی شلمچه از روند خدمت‌رسانی در این مرز بازدید و با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار کرد
نماینده ولی‌فقیه با حضور در مرز بین‌المللی شلمچه از روند خدمت‌رسانی در این مرز بازدید و با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار کرد.

شامگاه شنبه آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و هیئت همراه با حضور در مرز بین‌المللی شلمچه از روند خدمت‌رسانی و تردد زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

وی همچنین در این بازدید با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، سفیر عراق در ایران و مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان به دیدار و گفت‌وگو نشست.

در این نشست سفیر عراق در ایران و مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان به ارائه گزارش از روند تردد زائران و آخرین وضعیت صدور روادید پرداختند. همچنین در بخشی دیگر از این نشست نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان از سفیر عراق خواست تا در صورت امکان به زائران فاقد ویزا اجازه خروج دهند که سفیر عراق این امر را غیرممکن و برخلاف توافق و برنامه‌ریزی قبلی دو کشور خواند.

خادمان هیئت‌ها و تکایای مستقر در شلمچه نیز در این نشست گزارشی از وضعیت موجود در این مرز به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده ولی‌فقیه پرداختند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از صبح امروز با حضور در مرز بین‌المللی شلمچه به‌عنوان نماینده مقام معظم رهبری بازدید خود را از وضعیت حاکم بر گذرگاه‌های مرزی آغاز کرد، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ایشان روز یکشنبه 8آذرماه از مرز چذابه بازدید خواهند داشت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار