تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راهور خوزستان خبر داد:
جزئیات محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین در خوزستان
به‌منظور امنیت و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) بخشی از محدودیت‌های ترافیکی در خوزستان اعمال شد و بخشی دیگر از این محدویت‌ها در روزهای آینده اعمال می‌شود
رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: به‌منظور امنیت و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) بخشی از محدودیت‌های ترافیکی در خوزستان اعمال شد و بخشی دیگر از این محدویت‌ها در روزهای آینده اعمال می‌شود.

قاسم قدرتی اظهار داشت: محدودیت تردد تمام تانکرهای سوخت‌رسان عراقی از ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه 10 آذرماه تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 14 آذرماه در تمامی محورهای خوزستان اعمال می‌شود.

وی افزود: همچنین از یکم آذرماه از ساعت 7 صبح تا 15 آذرماه محدودیت ترافیکی برای کامیون‌ها و تریلرها به‌استثنای کامیون‌های حامل مواد سوخت‌رسان و فاسدشدنی اعمال شده است.

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: این محدودیت ترافیکی در محورهای اهواز ــ سوسنگرد، بستان ــ چذابه و اهواز ــ خرمشهر ــ شلمچه اعمال شده است.

وی عنوان کرد: همچنین تردد اتوبوس‌ها از ساعت 7 صبح 6 آذرماه تا ساعت 14 روز 17 آذرماه در محورهای شهرستان‌های هفتگل، باغ‌ملک، ایذه، دهدز به شهرکرد و بالعکس اعمال شده است.

قدرتی اظهار داشت: این محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور تردد آسان و با ایمنی بالای زائران اربعین حسینی(ع) انجام شده است. بخشی از محدودیت‌های ترافیکی در خوزستان اعمال شد و بخشی دیگر از این محدودیت‌ها در روزهای آینده اعمال می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار