تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه خرمشهر:
8 هزار تبعه خارجی دارای ویزا از مرز شلمچه عبور کردند
از آغاز شروع پیاده‌روی اربعین حسینی تاکنون 8 هزار تبعه خارجی از پایانه مرزی شلمچه عبور کردند
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: از آغاز شروع پیاده‌روی اربعین حسینی تاکنون 8 هزار تبعه خارجی از پایانه مرزی شلمچه عبور کردند.

ولی‌الله حیاتی، فرماندار ویژه و معاون استاندار به منظور بررسی امورات خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه حضور یافت.

ولی‌الله حیاتی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 40گیت ورود و خروج نیز در پایانه مرزی خرمشهر مستقر است و مشکلی برای خروج زائران از مرز وجود ندارد.

وی افزود: 160 موکب نیز با همکاری شهرداری های تهران، شیراز، خرمشهر و شهرهای معین ستاد اربعین خرمشهر آبادان، ماهشهر، امیدیه و همچنین منطقه آزاد اروند و مشارکت مردم و ارادتمندان به امام حسینی (ع) در مرز شلمچه مشغول ارائه خدمت به زائران هستند و مشکل خاصی در مورد تردد زائران از مرز وجود ندارد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به منظور آسان شدن روند انتقال زائران اربعین حسینی از 'پل نو' تا موکب های برپا شده در نزدیکی مرز شلمچه، 50 دستگاه اتوبوس و پنج رام قطار زائران حسینی را جابه‌جا می‌کنند.

وی عنوان کرد: این اتوبوس‌ها و قطار، شبانه روزی و رایگان، زائران اربعین حسینی را تا پایانه نزدیک نقطه صفر مرز شلمچه انتقال می دهند.

حیاتی اظهار داشت: با استقرار نیروهای راهور در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه، مشکل ترافیکی خاصی رخ نداده و ترافیک روان در مسیر منتهی به مرز شلمچه وجود دارد.

وی افزود: زائران فاقد روادید قانونی از ازدحام در پایانه‌های مرزی خوزستان اجتناب کنند زیرا مجوز عبور آنان صادر نخواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که امسال دو میلیون زائر اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی خوزستان برای شرکت در گردهمایی عظیم اربعین به کشور عراق بروند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار