تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۵۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصاویر / کاربران / مسیر میدان مقاومت خرمشهر تا شلمچه
تقاضا داریم این پارکینگ ها با توجه به افزایش سالیانه تردد زائرین در اربعین حسینی ،حفظ شده و ترتیبی داده شود تا بصورت استاندارد و اصولی حداقل محور دور آن جدول گذاری، محوطه آن آسفالت و بنحوی شیک و زیبا درآید
خوزنیوز: تصاویر زیر را یکی از کاربران خوزنیوز با شماره 0943...0916 از مسیر میدان مقاومت خرمشهر تا شلمچه از طریق واتس آپ خط ارتباطی خوزنیوز 09304899264 برای ما ارسال کرده است.

در متن همراه این تصاویر آمده است: با دیدن این تصاویر و حضور در مسیر میدان مقاومت خرمشهر تا شلمچه محرز است که توجه مدیران عزیز شهرمان و همکاری دیگر شهرها در توسعه خدمات عمومی به زائرین حسینی ، قابل رویت و جای تشکر دارد. از فرماندار عزیزمان یک خواهش داریم و آن این است که این مسیر در طول سال و در مناسبات مختلف از جمله اربعین حسینی ،دعای عرفه، ایام نوروز، راهیان نور، و... قابل توجه و توسعه خدمات عمومی و رفاهی است. حال که پارکینگ ها راه اندازی گردید علیرغم کمبود که با مشاهده مسیر اثبات می‌شود، تقاضا داریم این پارکینگ ها با توجه به افزایش سالیانه تردد زائرین در اربعین حسینی ،حفظ شده و ترتیبی داده شود تا بصورت استاندارد و اصولی حداقل محور دور آن جدول گذاری، محوطه آن آسفالت و بنحوی شیک و زیبا درآید و با تعیین متصدیانی می‌توان ضمن اشتغال، حفاظت و نگهداری بیش از پیش مورد توجه قرارداد. این مسیر شدیدا نیازمند یک جایگاه ویژه ۳منظوره سوخت (بنزین، سی ان جی، گازوئیل) است که عملا افتتاح و ارائه خدمت نماید.

:
:
:
آخرین اخبار