تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:
حضور 80 تعاوني در نمايشگاه فرا استاني خوزستان
ترویج فرهنگ تعاون مهم ترین عامل برگزاری نمایشگاه توانمندی کالای تعاون است که علاوه بر آن موضوع برند سازی و معرفی تعاونی های برتر و فعال یکی از همین اهداف راهبردی است
خوزنیوز: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از حضور 80 تعاونی از استان های خوزستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، بوشهر و آذربایجان غربی، یزد و اصفهان در نخستين نمایشگاه فرا استانی خوزستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائی درباره برگزاري نمايشگاه فرا استاني خوزستان اظهار‌كرد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، شاهد برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی کالای تعاون در سطح ملی با حضور تعاونگران عزیز در نمایشگاه بین المللی اهواز هستيم.

صفایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی و ارايه توانمندی شرکت های تعاونی در توسعه پایدار، شناسایی و توسعه بازار کسب و کارهای تعاونی، تقویت برند تعاونی و ایجاد تعاملات شبکه ای برای آن ها، تبادل تجارب موفق مدیران تعاونی ها در سطح ملی، آشنایی عموم مردم با مزایا و فرصت های بخش تعاوني و  ورود آن ها به عرصه های اقتصادی و اجتماعی بخش تعاوني دانست و خاطرنشان كرد: این نمایشگاه نماد همدلی مردم و ملت و همچنین همکاری نزدیک بخش حاکمیتی و مردمی و بخش تعاوني با یکدیگر است.

وي عنوان كرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب 7 راهبرد ، توسعه بخش تعاوني را در نظر گرفته است که شامل توسعه فرهنگ تعاون، ترویج تعاون، گردشگری تعاون، آموزش، مدیریت و گسترش تعاملات، مدیریت و کارآمد سازی منابع خرد، ایجاد مشوق و تامین منابع مالی است.

صفائي با اشاره به هفت راهبرد تحول تعاون اظهاركرد: ترویج فرهنگ تعاون مهم ترین عامل برگزاری نمایشگاه توانمندی کالای تعاون است که علاوه بر آن موضوع برند سازی و معرفی تعاونی های برتر و فعال  یکی از همین اهداف راهبردی است.

گفتني است: در اين نمايشگاه كه با حضور سيدحميد كلانتري معاون امور تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي از 14 تا 17 آذرماه در نمايشگاه بين المللي خوزستان برگزار مي شود شركت هاي تعاونی توليدي صنعتی، کشاورزی و خدماتی هشت استان كالاها و توليدات خود را به معرض نمايش و فروش خواهند گذاشت.
:
:
:
آخرین اخبار