تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۵۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از 50 بازرس بر باشگاه‌های ورزشی خوزستان نظارت دارند
اگر باشگاهی تخلف کند و بنا بر شنیده‌ها مواد نیروزا در آن موجود باشد، در وهله اول به آن باشگاه اخطار و در صورت تکرار، آن باشگاه پلمب خواهد شد
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که در زمینه نظارت و کنترل باشگاه‌های ورزشی، به صورت جدی برخورد می‌کنیم، گفـت: اگر باشگاهی تخلف کند و بنا بر شنیده‌ها مواد نیروزا در آن موجود باشد، در وهله اول به آن باشگاه اخطار و در صورت تکرار، آن باشگاه پلمب خواهد شد.

مظفر علیشائی با اشاره به برگزاری جلسه دانش‌افزایی روز گذشته (شنبه) اداره‌کل ورزش و جوانان استان با بازرسان باشگاه‌های ورزشی استان، اظهار کرد: در راستای بازرسی از باشگاه‌های ورزشی، برای هر شهرستان دو سه بازرس تعیین شده است و ما برای افزایش دانش این بازرسان، روز گذشته جلسه‌ای با این بازرسان داشتیم و تاکیدمان بر این بود که در حین نظارت، تمام موارد حقوقی و بهداشتی رعایت شود.

وی در ادامه با بیان این‌که نزدیک به یک هزار و 100 باشگاه ورزشی در استان وجود دارد، گفت: باشگاه‌های ورزشی در واقع به عنوان شرکای اداره‌کل ورزش و جوانان استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند و اداره‌کل ورزش و جوانان نیز بنا بر وظیفه خود، بر فعالیت این باشگاه‌ها نظارت می‌کند تا مبادا باشگاهی از وظیفه خود تخطی کند یا دستورالعمل‌های موجود را نادیده بگیرد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: وظایف بازرسان نیز مشخص است و آن‌ها هم به صورت برنامه‌ریزی شده و هم به صورت غیر پیش‌بینی شده، در طول ماه از باشگاه‌ها سرکشی خواهند داشت و نتایج بازرسی خود را به اداره‌کل ورزش و جوانان استان ارائه می‌‌دهند.

وی با اشاره به این‌که 52 بازرس در سطح استان وجود دارد، گفت: این بازرسان دارای شناسنامه و کارت شناسایی هستند و باشگاه‌ها نیز ملزم به همکاری با آن‌ها هستند.

علیشائی درخصوص مجازات باشگاه‌های متخلف نیز عنوان کرد: اگر باشگاهی تخلف کند و بنا بر شنیده‌ها مواد نیروزا در آن موجود باشد، طبق دستورالعمل در وهله اول به آن باشگاه اخطار می‌دهیم و در صورت تکرار تخلف، آن باشگاه پلمب خواهد شد.

وی بیان کرد: باشگاه‌هایی بوده‌اند که با تکرار تخلف، پلمب شده‌اند و خوشبختانه ما در راستای نظارت و کنترل باشگاه‌های ورزشی استان، به صورت جدی برخورد می‌کنیم و انتظار داریم که باشگاه‌ها نیز خدمات مطلوب و سالم به مراجعه‌کنندگان خود ارائه دهند و ما را هم یاری کنند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همان طور که ما با مشاهده تخلفات، باشگاه‌ها را تنبیه می‌کنیم از باشگاه‌های برتر نیز تجلیل خواهیم کرد. ما مدتی پیش نیز در راستای تشویق، از باشگاه‌های برتر تجلیل کردیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار