تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۵۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در شوشتر
اعضای یک باند سارق مسلح در شهرستان شوشتر دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به یک فقره قتل عمد و هفت فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر گفت: اعضای یک باند سارق مسلح در شهرستان شوشتر دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به یک فقره قتل عمد و هفت فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

عیسی پورسلیمی روز یکشنبه اظهار کرد: در پی دریافت گزارشاتی مربوط به سرقت های مسلحانه در شهرستان شوشتر، دستورات لازم توسط داستانی به ماموران انتظامی صادر و مراجع انتظامی تحقیقات لازم را آغاز کردند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی و مراجع انتظامی دو نفر از متهمان روز گذشته در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

پورسلیمی تصریح کرد:این متهمان با اسلحه شکاری و ایجاد رعب و وحشت از مغازه ها و کامیون هایی که در دروازه های ورودی، وارد شهر می شدند ،سرقت می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر در ادامه اضافه کرد : متهمین همچنین به قتل یک راننده تریلی که تیر ماه امسال در ورودی شهرستان شوشتر اتفاق افتاده بود اعتراف کردند.

وی گفت: از این متهمان دو قبضه اسلحه شکاری، تعدادی گوشی تلفن همراه ، چاقو و فشنگ کشف و ضبط گردید.

پورسلیمی تصریح کرد:متهمان با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند که پس از تکمیل تحقیقات پرونده به مراجع صالح ارجاع خواهند شد.

شهرستان شوشتر از شهرستانهای شمالی استان خوزستان است که در 90 کیلومتری شمال شرقی اهواز و در 60 کیلومتری شرق دزفول قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار