تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب دو مدال «نقره» و «برنز» کشتی‌گیران ایذه‌ای در مسابقات جایزه بزرگ آذربایجان
«پیام بویری» و «رامین طاهری» دو کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایذه‌ای تیم ملی موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز مسابقات جایزه بزرگ آذربایجان شدند
«پیام بویری» و «رامین طاهری» دو کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایذه‌ای تیم ملی موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز مسابقات جایزه بزرگ آذربایجان شدند.

مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ آذربایجان با حضور تیم ملی کشورمان و همراهی 17 ورزشکار در شهر باکو برگزار شد.

در این‌ دوره از رقابت‌ها مهرداد مردانی در وزن 51 کیلوگرم، پیام بویری و رامین طاهری در وزن 71 کیلوگرم سه کشتی‌گیر ایذه‌ای تیم ملی بودند که به مصاف حریفان خود رفتند.

مهرداد مردانی در کشتی اول مقابل المرات تسمرادوف ازبکستانی قرار گرفت و با نتیجه 8 بر 4 نتیجه را به این کشتی‌گیر واگذار کرد، وی با حضور این کشتی‌گیر ازبکستانی در فینال این وزن، ابتدا در گروه بازنده‌ها با شکست حریف خود به مرحله رده‌بندی راه پیدا کرد و در این مرحله با شکست 8 بر 4 مقابل تیلکی آمریکایی در رده پنجم این وزن جای گرفت.

در وزن 75 کیلوگرم که پیام بویری و رامین طاهری دو تن از کشتی‌گیران به نام ایذه‌ای تیم ملی حضور داشتند، ابتدا پیام بویری با نتیجه 7 بر صفر موفق به شکست دادن کارلوس مونوز از کلمبیا شد.

این کشتی‌گیر جوان و با آتیه خوزستانی در دور دوم رقابت خود با شکست 8 بر صفر آلابک عزیزبکوف کشتی‌گیر قرقیزستانی برای حضور در مرحله نهایی این وزن به دیدار رامین طاهری دیگر کشتی‌گیر ایذه‌ای این وزن رفت و با شکست دادن همشهری و هم تیمی خود با نتیجه 4 بر 3 موفق به راهیابی به فینال این دوره از مسابقات شد.

«کیم هیون وو» قهرمان المپیک و جهان آخرین حریف پیام بویری برای کسب مقام قهرمانی این‌ دوره از رقابت‌ها بود، این کشتی‌گیر ایذه‌ای با وجود تلاش و مبارزه قدرتمندانه خود، نتیجه را با امتیاز 3 بر صفر به حریف کره‌ای واگذار کرد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت.

رامین طاهری دیگر کشتی‌گیر ایذه‌ای تیم ملی کشورمان با استراحت در دور اول این وزن، در دور دوم با دلشادین توردیف به رقابت پرداخت و در نهایت موفق به شکست 3 بر صفر این حریف ازبکستانی شد.

طاهری در کشتی سوم با شکست مقابل پیام بویری به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد و در این مرحله با شکست 4 بر 2 حریف قرقیزستانی به مدال برنز این‌دوره از مسابقات دست پیدا کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار