تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۶۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور دو هزار و 140 کارت ملی هوشمند در هندیجان
از ابتدای امسال تا کنون دو هزارو 140 کارت ملی هوشمند برای شهروندان این شهرستان صادر شده است
رئیس اداره ثبت احوال هندیجان گفت: از ابتدای امسال تا کنون دو هزارو 140 کارت ملی هوشمند برای شهروندان این شهرستان صادر شده است.

بهمن شکری زاد یکشنبه بیان کرد: از ابتدای امسال دو هزار و 250 درخواست صدور کارت ملی هوشمند از سوی شهروندان هندیجانی به این اداره ارسال شده است که از این تعداد دو هزار و 140 کارت آن صادر شده است.

وی ادامه داد: کارت ملی هوشمند در این شهرستان در سریع ترین زمان ممکن برای افراد واجد شرایط صادر و در اختیار آنان قرار می گیرد.

رئیس اداره ثبت احوال هندیجان با اشاره به شرایط گرفتن کارت ملی هوشمند افزود: تمامی افراد بالای 15 سال که کارت هوشمند ملی ندارند و همچنین افرادی که به علت مفقودی یا تغییر مشخصات شناسنامه نیازمند صدور مجدد کارت ملی هستند می توانند با ثبت درخواست کارت ملی هوشمند خود در سامانه الکترونیکی به نشانی www.ncr.ir نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

رئیس اداره ثبت احوال هندیجان افزود: کلیه مراحل ثبت نام ، استعلام و نوبت گیری از طریق سامانه الکترونیکی انجام می گیرد و دریافت و تکمیل مدارک بر عهده اداره ثبت احوال است.

شکری زاد ادامه داد: شهروندان این شهرستان جهت دریافت کارت ملی هوشمند خود پس از تکمیل مراحل ثبت نام و تشکیل پرونده به محض دریافت پیامک با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی قبلی خود به این اداره مراجعه نمایند.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار