تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیین سالروز آزادسازی شهر بستان برگزار شد
آیین سی و چهارمین سالروز آزادسازی بستان در عملیات غرورآفرین طریق القدس روز یکشنبه با رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح در مرکز شهر بستان برگزار شد
آیین سی و چهارمین سالروز آزادسازی بستان در عملیات غرورآفرین طریق القدس روز یکشنبه با رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح در مرکز شهر بستان برگزار شد.

در این آیین که سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، فرماندار دشت آزادگان و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند از حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در عملیات طریق القدس و شهدای عزیز این عملیات تجلیل به عمل آمد.

همچنین یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ، سپاه و بسیج از مقابل جایگاه رژه رفتند و اقتدار خود را در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مرزهای کشور به نمایش گذاشتند.

شهر بستان و 70روستای منطقه دشت آزادگان در هشتم آذر ماه 1360 در جریان عملیات رزمندگان اسلام از لوث وجود نیروهای بعثی عراق پاک شد و برای نخستین بار نیروهای جان برکف اسلام موفق شدند به مرز بین المللی چذابه دسترسی پیدا کنند.

بنا به این گزارش مردم مومن بستان در روزهای اخیر مشغول خدمت رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند.

این شهر 15هزار نفری که در مسیر حرکت کاروان های اربعین حسینی قرار گرفته است 30کیلومتر با مرز بین المللی چذابه فاصله دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار