تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۶۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان:
استقرار اداره ثبت اسناد در چهار شهرستان استان
در حال حاضر هشت شهرستان در خوزستان فاقد اداره ثبت اسناد و املاک می باشند و تا پایان امسال در چهار شهرستان این ادارات مستقر می شود
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان گفت: در حال حاضر هشت شهرستان در خوزستان فاقد اداره ثبت اسناد و املاک می باشند و تا پایان امسال در چهار شهرستان این ادارات مستقر می شود.

عبدالحسین رامشی روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال در چهار شهرستان هندیجان، حمیدیه، لالی و رامشیر اداره ثیت اسناد و املاک راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به مراجعه شهروندان این شهرستانها به شهرستان های مجاور برای انجام امور ثبتی و ایجاد هزینه بالا و خطرات مسیر، استقرار اداره ثبت اسناد برای سهولت در انجام کار شهروندان برنامه ریزی شد.

وی گفت: موافقت استقرار این اداره ها اخذ شده و چارت سازمانی آنها نیز تعریف شده و نیروهای آنها در مراحل پایانی استخدام قرار دارند.

وی افزود: با تعیین یک ساختمان مناسب برای استقرار، آمادگی داریم ظرف یکماه آینده اداره ثبت اسناد و املاک را در شهرستان هندیجان مستقر نمائیم و امیدواریم با همکاری ادارات شهرستان این اتفاق هر چه سریعتر به انجام برسد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و وسعت شهرستان هندیجان سعی نموده ایم که از نیروهای مجرب خود در این شهرستان استفاده نمائیم.

رامشی در خصوص اهمیت حوزه هندیجان افزود: در این شهرستان تاکنون 15 هزار پرونده سند سازی گردیده و 12 هزار سند مالکیت در محدوده این شهرستان صادر گردیده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان همچنین در خصوص سند بیمارستان هندیجان گفت: این اداره کل تمامی وظایف خود را در خصوص سند بیمارستان هندیجان به انجام رسانده و در حال حاضر این سند به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و به نمایندگی راه و شهرسازی صادر گردیده است.

وی گفت:در حال حاضر تمامی فرایند های ثبت و صدور اسناد در اداره تابعه به صورت تمام الکترونیک انجام می پذیرد، بنابراین وجود زیرساخت های مناسب ارتباطی از پیش نیازهای استقرار ادارات در شهرستان هاست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار